پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۰۰۷۵۲
|
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود؛
باشگاه «نوجوان+» همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با برگزاری سلسله نشست‌های پرسش و پاسخ، از ۸ بهمن فعالیت خود را در ۴۰ دبیرستان شهر تهران آغاز می‌کند.
نشست‌های پرسش و پاسخ با موضوع انقلاب در باشگاه «نوجوان+»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بر مبنای وظیفه خود در حوزه ارتقای فرهنگ شهروندی، تمرکز ویژه‌ای بر حوزه نوجوانان شهر تهران دارد.

در همین راستا و با هدف استفاده از پتانسیل نوجوانان دختر و پسر در زمینه برگزاری برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی در ارتقای فرهنگ شهروندی و آموزش زندگی شهری، باشگاه «نوجوان+» به صورت حضوری و مجازی، برای مخاطب نوجوان برگزار می‌شود.

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باشگاه «نوجوان+» در ایام دهه فجر فعالیت خود را آغاز می‌کند. این باشگاه سلسله جلسات پرسش و پاسخ، تریبون آزاد، سخرنانی کارشناسان در حوزه آسیب‌های فضای مجازی، ارتقای سواد رسانه‌ای و پاسخ به شبهات وارد شده به کار آمدی نظام جمهوری اسلامی را برگزار می‌کند.

باشگاه «نوجوان+» فعالیت خود را از ۸ بهمن در ۴۰ دبیرستان شهر تهران آغار می‌کند و تا ۲۵ بهمن ادامه دارد. همچنین این جلسات با مشارکت شبکه امید از ۷ تا ۲۴ بهمن با حضور بیش از هزار نوجوان شهر تهران در فرهنگ‌سرای امام(ره) برگزار می‌شود. همچنین بعد از اتمام برگزاری سلسله نشست‌ها، اردوهای تفریحی و آموزشی برای بازدید از اماکن تاریخی و فضاهای آموزشی شهر تهران ویژه نوجوانان شرکت کننده در جلسات، برگزار می‌شود. 

همچنین اپلیکیشن «نوجوان+» برای برقراری ارتباط تعاملی در فضای مجازی با نوجوانان شهر تهران در نشست‌ها و اردوها تفریح معرفی می‌شود. این مجموعه اقدامات شروع فعالیت‌های باشگاه «نوجوانان+» خواهد بود و برای سال ۹۸ برنامه‌های متنوع برای اعضای حضوری و مجازی تدارک دیده شده است.
نظر شما