جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۰۷۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
فیلم سینمایی «رودخانه ویند» یکشنبه ۷ بهمن ساعت ۱۸ در نشست تخصصی سینما روانشناسی با حضور محمدرضا مقدسیان و امیر حکیم جوادی به نمایش درآمده و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد فیلم سینمایی «رودخانه ویند» در فرهنگ‌سرای رسانهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رودخانه ویند (Wind River) یک فیلم مهیج آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی تیلور شریدان است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده‌است. این فیلم برای رقابت در بخش نوعی نگاه هفتادمین جشنواره فیلم کن انتخاب شده بود. 

در این فیلم جرمی رنر، الیزابت اولسن، جان برنثال و کلسی چو ایفای نقش می‌کنند.

زمستان در منطقه اختصاصی سرخپوستی ویند ریور در وایومینگ شروع شده‌ است. کوری لامبرت جسد یخ زده ناتالی هانسن ۱۸ ساله را پیدا می‌کند. مأمور ویژه اف‌بی‌آی، جین بنر، برای تشخیص و تأیید وقوع قتل وارد ماجرا می‌شود. روز بعد جین از طریق مصاحبه با پدر ناتالی در می‌یابد که او در حال ملاقات با دوست جدیدی بود ولی او از نام و نشان مرد جدید بی‌خبر است.

نقد فیلم سینمایی رودخانه ویند با محوریت «حل و فصل تعارض ناشی از تروما بر اساس نظریه‌های رابطه محور در روانکاوی» یکشنبه ۷ بهمن ساعت ۱۸ در نشست تخصصی سینما روانشناسی با حضور محمدرضا مقدسیان و امیر حکیم جوادی برگزار می‌شود. 
 
علاقه‌مندان برای خرید بلیت این نشست می‌توانند به تیوال مراجعه کنند.
فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، میدان قبا واقع شده است.
نظر شما