شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۰۷۸۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
اوحدی گفت: هماهنگی‌های لازم میان دستگاه‌های عضو کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به وجود آمده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «سعید اوحدی» در گفت‌وگو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه هماهنگی های خوبی برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میان دستگاه های فرهنگی کشور انجام گرفته است، گفت: همچنین هماهنگی های لازم میان دستگاه های عضو کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به وجود آمده است.

وی در ادامه درباره همزمانی دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش ها است که در تاسوعا و عاشورا آغاز شد و مبانی فکری آن، برپایه ارزش های اهل بیت(ع) پایه گذاری شده است.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره اقدامات انجام شده برای حفظ شان ایام فاطمیه که امسال به دهه فجر همزمان شده است، اظهار کرد: تقارن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با ایام فاطمیه، بسیار قابل تامل است و فرصت خوبی برای بررسی ریشه ها، ایدئولوژی و مبانی فکری انقلاب با نگاهی دقیقتر است.

اوحدی گفت: حرکت و توطئه بسیار خطرناکی که استکبار جهانی با همکاری صهیونیسم بین الملل و برخی از  کشورهای منطقه که عناد جدی با ارزش های اهل بیت(ع) دارند و داعش آخرین ظهور و بروز آن است، ایجاد کرده، آنقدر عمیق و گسترده بود که هیچ جریانی توان مقابله با این حرکت و توطئه خطرناک را نداشت مگر جربانی که مبانی حرکتی و فکری آن، ارزش های اهل بیت(ع) باشد.

وی افزود: مشاهده کردیم که جریان مبتنی بر ارزش های اهل بیت(ع) مانند فاطمیون، حیدریون و زینبیون، و سایر مدافعان حرم، به عشق اهل بیت(ع) و حضرت زینب(س) و فرزندان حضرت زهرا(س)، همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند و قیام کردند.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تقارن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام شهادت حضرت زهرا(س) فرصت بسیار بزرگی برای بررسی ریشه های اصیل انقلاب است.

وی افزود: چنین همزمانی همچنین فرصتی برای تبیین و ترویج ریشه اصیل انقلاب اسلامی یعنی تفکر اهل بیت(ع) در جامعه به ویژه برای نسل سوم به عنوان امانتداران ادامه این نهضت بسیار عظیم، است.
نظر شما