جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۵
کد خبر: ۱۰۰۷۹۰
|
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری منطقه ۱۵ اعلام شد.
اجرای بیش از ۲۰ برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در منطقه ۱۵به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رضا دوستعلی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۵ با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: با عنایت به وضعیت و شرایط موجود و با توجه به رسالت دستگاه‌های فرهنگی در دهه فجر، فرهنگ‌سرای خاوران و مراکز تابعه، حسب تکلیف و فریضه خود در تقویت و افزایش باور و اعتقاد عمومی نسبت به انقلاب و اهداف آن، بیش از ۲۰ عنوان برنامه‌ متنوع فرهنگی، هنری و معرفتی ویژه‌ای را به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ترتیب دیده‌اند.

وی در تشریح این برنامه‌ها گفت: تجلیل از ۴ رویش انقلابی در عرصه‌ هنرهای تجسمی در ویژه‌برنامه «فصل رویش» صورت می‌پذیرد که با توجه به همزمانی این برنامه با ایام فاطمیه بخش‌های اجرایی آن متناسب با شئونات مذهبی برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه اضافه کرد: نمایشگاه فجر فاطمی در دو بخش نمایشگاهی و استیج ویژه گروه‌های سنی کودک و بزرگ‌سال به طور مجزا در نظر گرفته‌شده است که با حضور مقامات لشکری و کشوری و چهره‌های مذهبی و دینی اجرا می‌شود.

رییس فرهنگ‌سرای خاوران افزود: برگزاری ویژه برنامه‌ای اقناعی مناسب نوجوانان با عنوان "نوجوان+" که در قالب پخش کلیپ‌های چالش‌برانگیز در خصوص نظام جمهوری اسلامی ایران، دعوت از چهره‌ها و جلسات پرسش و پاسخ، اجرای استند آپ کمدی، مسابقه و توزیع محصولات فرهنگی و... برگزار می‌شود.

دوستعلی در ادامه بیان کرد: شناسایی و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و ترسیم فضای شور و نشاط معنوی در بین کودکان در ایام مبارک دهه‌ی فجر لازم و اساسی است، لذا تشکیل گروه‌های سرود در خانه‌های کودک منطقه ۱۵ از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده با عنوان "کودکان انقلاب" است که در میان آنان گروه برتر شناسایی و معرفی شده و در آیین اختتامیه از برترین‌ها تقدیر به عمل می‌آید.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای خانه‌های فرهنگ بیان کرد: ما جامعه هدف خود را نسل جوان که به نوعی نسل چهارم انقلاب می‌شود انتخاب کردیم و سعی داریم در برنامه‌های این دهه، محصولات و دستاوردهای خانه‌های فرهنگ منطقه ۱۵ را به جوانان بشناسانیم.

دوستعلی خاطرنشان: در این ایام خجسته اردویی با عنوان "طلاب ممتاز" ویژه‌ی فرزندان ممتاز طلاب شهر تهران تدارک دیده شده است که در عین فراهم آوردن ایجاد فضای پرنشاط روحی در جهت افزایش مهارت‌های زندگی و افزایش روحیه نشاط و تفریح گام برمی‌دارد.

رئیس فرهنگ‌سرای خاوران در پایان اشاره کرد: مسابقه‌ی سرودهای دانش‌آموزی، نمایشگاه‌های متناسب با ایام‌الله دهه فجر، شب‌شعر انقلاب، نقاشی کودک، نشست نقد و بررسی فعالیت‌های قرآنی پس از انقلاب اسلامی و... از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۵ است.

ویژه‌برنامه‌های فرهنگ‌سرای خاوران و مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۵ به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۹ تا ۲۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای اطلاع از این برنامه‌ها می‌توانند به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم‌آباد، فرهنگ‌سرای خاوران مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.
نظر شما