پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۱
کد خبر: ۱۰۰۷۹۹
|
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
به مناسبت دهه فجر و با حضور ۹۵ گروه هنری دانش‌آموزی
۹۵ گروه هنری دانش آموزی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمین جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی رقابت می‌کنند.
چهارمین جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، چهارمین جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی با همکاری دانش آموزان  ۴۰ مدرسه دخترانه و پسرانه و در قالب ۴۰ گروه سرود و ۵۵ گروه نمایش، از ۸ تا ۱۷بهمن برگزار می‌شود.
 
معرفی ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به زبان هنر، شناسایی و ایجاد زمینه مناسب برای رشد و پرورش استعدادهای بالقوه دانش آموزان، فراهم کردن زمینه ایجاد رقابت سالم و فضای شاد و پرنشاط و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان از جمله اهداف این جشنواره است.

سرودهای آوای مدرسه، آزاد، کتب درسی، حماسی و انقلابی محورهای بخش سرود جشنواره و همچنین نمایش صحنه‌ای، نمایش عروسکی، نقالی، نمایشنامه خوانی، قصه گویی و لالایی خوانی نیز بخش‌های نمایشی جشنواره است.

داوری بخش سرود جشنواره را محمد سالاروند و محمدرضا آزاده فر و داوری بخش نمایش را کامبیز جهانگیری و محمدحسین یکتا بر عهده دارند.

چهارمین جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی به همت فرهنگ‌سرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ با مشارکت اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۸، از ۸ تا ۱۷ بهمن هر روز از ساعت ۸ تا ۱۲ ا با حضور گروه‌های هنری دانش آموزی از مدارس منتخب در سالن امفی تئاتر خاتم(ص) برگزار می‌شود. 




 



نظر شما