جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۱
کد خبر: ۱۰۰۸۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمین جشنواره دستاوردهای کانون‌ها و مراکز مشارکتی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ۵ فرهنگ‌سرا و یک مجتمع فرهنگی هنری برگزار می‌شود.
چهارمین جشنواره دستاوردهای کانون‌ها و مراکز مشارکتی سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌شود / چهارشنبهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ چهارمین جشنواره دستاوردهای کانون‌ها و مراکز مشارکتی سازمان فرهنگی هنری به همت مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری این سازمان دوازدهم تا هفدهم بهمن ۱۳۹۷ از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در فرهنگ‌سراهای اشراق، عترت، خاوران، اندیشه، بهاران و مجتمع فرهنگی هنری ایران‌سرا برگزار می‌شود.

به گفته حامد طراحی رییس مرکز مشارکت‌های سازمان فرهنگی هنری این جشنواره پیشینه‌ای سه ساله دارد و در سال‌های ۹۴، ۹۵ و ۹۶ اجرا شده است و در چهارمین دوره این جشنواره با حضور ۳۷۳ کانون مردمی در ۵ فرهنگ‌سرا و یک مجتمع فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

وی درباره این دوره از جشنواره دستاوردهای کانون‌ها و مراکز مشارکتی گفت: در این دوره از جشنواره کانون‌های مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲گانه شهر تهران به ارائه توانمندی و دستاوردهای خود می‌پردازند همچنین جذب، مشارکت و معرفی هر کانون به شهروندان از دیگر برنامه‌های آنهاست. 

رییس مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران توانمندسازی کانون‌ها، جذب مخاطب، شناسایی کانون‌های مردم نهاد و معرفی مراکز فرهنگی هنری به شهروندان تهرانی را از اهداف مورد نظر این جشنواره دانست و افزود: آموختن موضوعات جدید، دریافت تجربه و انتقال تجربیات از دیگر اهداف این جشنواره است که با ایجاد بستر مناسب به منظور هویت‌یابی شهروندان، زمینه‌سازی شکوفایی استعدادهای بالقوه و خلاقیت‌های فردی و گروهی می‌شود. همچنین تقویت و تسهیل هویت اجتماعی از طریق تجربه اندوزی بین کانون‌های مردمی، ارتقای مسئولیت‌پذیری و ایفای نقش شهروندی، بهره‌مند شدن از خلاقیت‌های شهروندان در برنامه‌های فرهنگی اجتماعی شهر، تقویت روحیه کار مردمی، گروهی و ترویج نیکوکاری بین مردم از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است.

چهارمین جشنواره دستاوردهای کانون‌ها و مراکز مشارکتی سازمان فرهنگی هنری از روز دوازدهم تا هفدهم بهمن ۱۳۹۷ از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در ۵ فرهنگ‌سرا و یک مجتمع فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

نظر شما