جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۶
کد خبر: ۱۰۰۸۲۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
مستند فیلم «عابدان کهنز» با روایتی از زندگی شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده، پنجشنبه ۱۱ بهمن در نشست «بهشت شهر» فرهنگ‌سرای رضوان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه «بهشت‌ شهر» پنجشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۴ در فرهنگ‌سرای رضوان با مشارکت افسران جوان جنگ نرم و سازمان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود. 

در نشست این هفته «بهشت شهر» مستند فیلم «عابدان کهنز» با روایتی از زندگی شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده با حضور مجید رستگار کارگردان اثر به نمایش گذاشته می‌شود. 

مصطفی صدرزاده با نام جهادی سیدابراهیم متولد ۱۳۶۵ در شهرستان شوشتر استان خوزستان در خانواده مذهبی به دنیا آمد. پدرش پاسدار و جانباز جنگ تحمیلی است. مصطفی ۱۱ ساله بود که از اهواز به همراه خانواده به استان مازندران و پس از دو سال به شهرستان شهریار استان تهران نقل مکان و در آنجا ساکن شد. او دوران نوجوانی را در حوزه علمیه به فراگیری علوم دینی پرداخت و سپس دانشجوی رشته ادیان و عرفان شد. همزمان مشغول جذب نوجوانان و جوانان مناطق اطراف شهریار و برپایی کلاس‌ها و اردوی‌های فرهنگی و نظامی و جلسات سخنرانی و.... برای آنان بودند.

مصطفی صدرزاده در سال ۹۲ برای دفاع از دین و حرم حضرت زینب (س) با نام جهادی سید ابراهیم، داوطلبانه به سوریه عزیمت و به علت رشادت در جنگ با دشمنان دین، فرماندهی گردان عمار و جانشین تیپ فاطمیون شد. سر انجام پس از چندین بار زخمی شدن در درگیری با داعش، ظهر روز تاسوعا مقارن با اول آبان ۹۴ در عملیات محرم در حومه حلب سوریه به آرزوی خود، یعنی شهادت در راه خدا رسید و به دیدار معبود شتافت و در گلزار شهدای بهشت رضوان شهریار آرام گرفت.َ  

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند پنجشنبه ۱۱ بهمن ساعت ۱۴ به نشانی؛ بهشت زهرا، گلزار شهدا، جنب مزار آیت‌الله طالقانی فرهنگ‌سرای رضوان مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55202218 تماس بگیرند.
نظر شما