شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۷
کد خبر: ۱۰۰۸۳۰
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
فرهنگ‌سرای بهاران به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در ویژه‌برنامه «فصل رویش» از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تجلیل می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه «فصل رویش» در آستانه فرا رسیدن دهه فجر و گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با تقدیر از خانواده شهید مدافع حرم محمد حمیدی، شهید آتش‌نشان سید احسان جامعی، جانباز حمید حق‌شناس و دو ایثارگر حسن امیدزاده و فرنگیس حیدرپور در روز پنجشنبه ۱۱ بهمن‌ماه ساعت ۱۰ در فرهنگ‌سرای بهاران برگزار می‌شود.

فصل رویش از ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تجلیل از ۴۰ چهره فرهنگی و هنری در شهر تهران برگزار می‌شود و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۷ در عرصه ایثار و شهادت از این چهره‌های برگزیده تجلیل خواهد کرد.

در این برنامه که با حضور سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و دیگر شخصیت‌های انقلابی و فرهنگی و خانواده شهدا برگزار می‌شود، بخش‌های مختلفی مانند سخنرانی، اجرای موسیقی، شعرخوانی، روایت‌گری، اجرای سرود، پخش کلیپ و اهدای لوح و نشان «فصل رویش» به ایثارگران و خانواده شهدا پیش‌بینی شده است. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این ویژه‌برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای بهاران واقع در خیابان ابوذر، خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۲۳۱۱۱۹ تماس بگیرند.

نظر شما