پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۴
کد خبر: ۱۰۰۸۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
فیلم سینمایی خوشه های خشم چهارشنبه ۱۰ بهمن ساعت ۱۸ در نشست تخصصی فیلم و گپ با حضور سعید قطبی‌زاده به نمایش درآمده و نقد می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست تخصصی «فیلم و گپ» با نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی خوشه های خشم و با حضور سعید قطبی‌زاده، چهارشنبه ۱۰ بهمن ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار می‌شود. 

فیلم سینمایی خوشه‌های خشم (به انگلیسی: The Grapes of Wrath) فیلمی درام به کارگردانی جان فورد محصول سال ۱۹۴۰ است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام، نوشته جان اشتاین‌بک ساخته شده است. این فیلم برنده اسکار بهترین کارگردانی شده است.
 
فیلمنامه این فیلم را نانالی جانسون نوشته است که در مجموعه‌ای با عنوان «بهترین فیلمنامه‌های قرن بیستم» با ویرایش جان گاسنر و دادلی نیکولزدر ۱۹۴۳ منتشر شده است.

بازیگرانی چون هنری فوندا، جین دارول و جان کارادین در این فیلم بازی می‌کنند.

در خلاصه این فیلم آمده است: بحران اقتصادى در دهه‏ ۱۹۳۰ آمریکا، بقاى خانواده‏ «جود» را به خطر انداخته است. تام ( فاندا )، پسر بزرگ خانواده که به تازگى از زندان آزاد شده همه را وادار می کند بار سفر ببندند و به کالیفرنیا کوچ کنند.

برای عضویت در کانون فیلم و گپ فرهنگ‌سرای رسانه با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرید. 
فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در خیابان پاسداران، خیابان شهید گلی نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا واقع شده است.
نظر شما