شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۰۰۸۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران برگزار می‌شود
ویژه‌برنامه «۴۰ سال بیداری» همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران در فرهنگ‌سرای رضوان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فریده صاعلی رییس فرهنگ‌سرای رضوان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های این فرهنگ‌سرا در بهشت زهرا(س) به مناسبت سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران خبر داد و گفت: در روز جمعه ۱۲ بهمن ماه از ساعت ۸:۳۰ برنامه‌های فرهنگی با رادیو رضوان آغاز می‌شود. در ادامه، برنامه‌ها و غرفه‌های متنوعی مانند چهل‌چراغ شهدای انقلاب، هم‌عهدی با ۴۰ شهید انقلاب، عکس یادگاری، کودک و نوجوان، مشاوره مذهبی و توزیع بروشورهای گزیده‌ای از وصیت‌نامه امام(ره) و دستاوردهای انقلاب اسلامی پیش‌بینی شده است. 

وی اضافه کرد: سخنرانی سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ، اجرای سرود انقلابی توسط گروه شهید فرجی، اجرای نمایش میدانی روزهای انقلاب، روایتگری انقلاب توسط حبیب خسروجردی و مراسم غبارروبی از مزار شهدای انقلاب از دیگر برنامه‌های «۴۰ سال بیداری» است. همچنین خانواده شهدای انقلاب نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

رییس فرهنگ‌سرای رضوان به برپایی ۱۵ غرفه فرهنگی و هنری در مرقد مطهر امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: این غرفه‌ها از روز پنجشنبه ۱۱ بهمن ماه افتتاح می‌شود و تا ۲۲ بهمن ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ میزبان شهروندان است. اجرای نمایش با موضوع انقلاب، ارائه مشاوره توسط کارشناس مذهبی و کارشناسان صاحب‌نظر در حوزه انقلاب اسلامی، غرفه سبک زندگی به سبک روح‌الله و... از جمله برنامه‌ها و غرفه‌های پیش‌بینی‌شده در حرم مطهر امام راحل(ره) خواهد بود.

علاقه‌مندان برای حضور در ویژه‌برنامه «۴۰ سال بیداری» می‌توانند به بهشت زهرا(س)، مقابل جایگاه جلوس امام(ره) مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۵۵۲۰۲۵۱۸ تماس بگیرند. 

نظر شما