شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۰۸۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
همزمان با آغاز دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، کتاب «سوءقصد به ذات همایونی» شنبه ۱۳ بهمن ماه در فرهنگ‌سرای شفق معرفی و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با آغاز دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در برنامه «در امتداد بیداری» کتاب «سوءقصد به ذات همایونی» نوشته رضا جولایی با حضور علی سعید (مدرس ادبیات داستانی) شنبه ۱۳ بهمن ماه ساعت ۱۷ در کتابخانه فرهنگ‌سرای شفق معرفی و بررسی می‌شود. 

این رمان تاریخی مربوط به اواخر دوره مشروطه است و جولایی با نوشتن آن، نگاهی نو به مفهوم تاریخ در داستان‌نویسی ایران داشته است. داستان اعضای یک جریان مارکسیستی در سال‌های استبداد محمدعلی شاه قاجار را روایت می‌کند. این گروه در تهران هستند و تلاش نافرجامی برای ترور شاه می‌کنند و...

این کتاب با ۲۷۷ صفحه، شمارگان هزار نسخه توسط انتشارات چشمه به بازار نشر عرضه شده است. 

همچنین در ادامه این برنامه از علی حسین شمیسا، محمد محسن پهلوان و نازنین زردشتی از اعضای کتابخانه و اهداکننده کتاب به کتابخانه فرهنگ‌سرای شفق تقدیر می‌شود. 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۱۷۱۹۵ تماس بگیرند.

نظر شما