شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۸
کد خبر: ۱۰۰۸۴۹
|
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری انجام شد
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران چهارشنبه دهم بهمن ماه با حضور در برنامه «فرمول یک» به تشریح ویژه‌برنامه‌های این سازمان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران چهارشنبه دهم بهمن ماه با حضور در برنامه «فرمول یک» شبکه یک سیما به تشریح ویژه‌برنامه‌های این سازمان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت. 

وی با بیان اینکه اتفاق بزرگی در برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی رقم می‌خورد، گفت: در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بحث شد که چهل سالگی انقلاب اسلامی فقط یک بار اتفاق می‌افتد و به نوعی نماد پختگی و بلوغ است. به همین دلیل، باید همه چیز را برای مردم عزیز فراهم کنیم تا در جشن انقلاب شرکت کنند. امسال تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه نیز رخ داده و یک ارزش افزوده برای برنامه‌های چهل سالگی انقلاب است. 

اوحدی اضافه کرد: امسال قصد داریم برنامه‌های خانواده محور با هدف امیدآفرینی به ویژه در نسل جوان برگزار کنیم. در حوزه فضای مجازی، تجلیل از چهره‌های فرهنگی و هنری انقلابی و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن برنامه‌هایی تدارک دیده‌ایم که امیدواریم با حضور و استقبال گسترده مردم مواجه شویم. تلاش کرده‌ایم توزیع عادلانه‌ای در  مناطق گوناگون شهر تهران داشته باشیم تا همه شهروندان بتوانند از این برنامه‌ها استفاده کنند. 

وی با اشاره به برنامه‌های نمایشی چهل سالگی انقلاب اسلامی عنوان کرد: پنج نمایش میدانی با موضوعات انقلاب و همچنین ایام شهادت حضرت زهرا(س) تدارک دیده‌ایم که در حال حاضر نمایش «کوچه‌های بنی‌هاشم» در میدان ولی‌عصر(عج) در حال اجراست و از شهروندان دعوت می‌کنیم این کار هنری ارزشمند را تماشا کنند. نمایش رستم و سهراب نیز چند شب پیش در فرهنگ‌سرای بهمن روی صحنه رفت که بازیگران این نمایش، معلولان آسایشگاه کهریزک بودند. شهردار تهران میهمان ویژه این نمایش بود که بسیار مورد توجه ایشان واقع شد و قصد داریم اجرای مجدد این نمایش را در برج میلاد داشته باشیم. 

رییس سازمان فرهنگی هنری تصریح کرد: باشگاه نوجوان پلاس از دیگر برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که با هدف رفع شبهات دانش آموزان پیرامون انقلاب اسلامی در مدارس تهران برگزار می‌شود. همچنین جمعه ۱۲ بهمن ماه یک فرهنگ‌سرای تازه به نام «فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی» در مرقد مطهر امام راحل(ره) راه‌اندازی می‌کنیم که امیدواریم فعالیت‌های فرهنگی متنوعی در آن انجام شود. 

وی در پایان گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مجموعاً ۶۰ عنوان برنامه با دو هزار اجرا داریم که ۱۰ دستگاه فرهنگی در اجرای این برنامه‌ها مشارکت دارند. از همه این نهادها تشکر می‌کنم که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را در انجام مأموریت فرهنگی‌اش یاری می‌کنند. 

نظر شما