پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۶
کد خبر: ۱۰۰۸۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
یازدهمین نشست «قدم با قلم» کتاب«لبخندی برای سوفیا» با حضور نویسنده، یکشنبه ۱۴بهمن، ساعت ۱۷ در کتابخانه فرهنگ‌سرای شفق معرفی و نقد می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، یازدهمین نشست «قدم با قلم» کتاب «لبخندی برای سوفیا» با حضور محمدرضا مرزوقی نویسنده، پری رضوی‌یام کارشناس و منتقد و جمعی از دوستداران حوزه کتاب، یکشنبه ۱۴ بهمن ساعت ۱۷ در کتابخانه فرهنگ‌سرای شفق معرفی و نقد می‌شود. 

این کتاب داستان بخشی از تاریخ ایران و مهاجرت لهستانی‌ها به ایران را در طول جنگ جهانی دوم روایت می‌کند. در سال۱۳۲۰ تا ۱۳۲۲ حدود سیصد هزار نفر لهستانی که از زندانیان استالین بودند با کشتی از سیبری به سوی ایران کوچ داده می‌شوند را روایت می‌کند.

کتاب «لبخندی برای سوفیا» توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با تصویرگری نوشین صفاخو در ۱۶۰ صفحه با شمارگان هفت‌هزار منتشر شده است.

محمدرضا مرزوقی خرداد سال ۱۳۵۵ شهر آبادان است و «بچه‌های کشتی رافائل»، مجموعه «داستان‌های تالاب انزلی» و مجموعه «بچه محل نقاش ها» از دیگر آثار او برای نوجوانان است.

نشست ادبی «قدم با قلم»، با هدف تشویق و جذب به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف آباد)،خیابان ۲۱ بوستان شفق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88706869 تماس بگیرند.
نظر شما