جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۰۸۹۴
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
نشست نقد و بررسی فیلم مستند «آخرین پرواز» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دوشنبه ۱۵ بهمن در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مستند «آخرین پرواز» به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن قیصری کاری از سازمان هنری و رسانه‌ای اوج به همت موسسه آیفیک و با مشارکت فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دوشنبه ۱۵ بهمن ساعت ۱۴ با حضور عوامل نقد و بررسی می‌شود.

بخشی از این مستند به دوران اسارت امیر صلواتی می‌پردازد که در آنجا او با یکی از دوستان عراقی‌اش به عنوان فرمانده عراقی رو‌به‌رو می‌شود و....

سرتیپ خلبان محمدرضا صلواتی سوم مهرماه ۵۹ زمانی که جهت بمباران پایگاه نظامی کوت رهسپار این مناطق عملیاتی شد، هواپیمایش مورد اصابت موشک قرار گرفت و سقوط کرد. اما خلبان ایرانی جان سالم به در برد و ۱۰ سال در اسارت رژیم بعث عراق بود.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۱ داخلی ۲۱۲ تماس بگیرند.
نظر شما