جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۰۰۸۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با ایام فاطمیه، نمایشگاه «فجر فاطمی» در فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با ایام فاطمیه، نمایشگاه «فجر فاطمی» با رویکرد آشنایی شهروندان با دستاوردهای انقلاب اسلامی در دو بخش نمایشگاهی و صحنه‌ای در فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه بیش از ۲۵ غرفه از جمله بیان سختی‌ها و مشکلات زندگی مردم قبل از انقلاب اسلامی در قالب موزه عبرت، دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی، غرفه کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، شهدا و دفاع مقدس، پاسخگویی به احکام و مشاوره، عکس یادگاری، محصولات فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی، مسابقه، قرآنی، تفریحی، ورزشی و... دارد. 

نمایشگاه فجر فاطمی تا ۲۰ بهمن ماه میزبان شهروندان است و بخش اجرای صحنه‌ای که ویژه دو گروه سنی کودک و بزرگسال است، در قالب برگزاری نمایش، مسابقه، سخنرانی و... با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد، فرهنگ‌سرای خاوران مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.
نظر شما