جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۰۰۹۰۹
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
ویژه‌برنامه «نفس ایثار» به منظور تجلیل از خانواده جانبازان و ایثارگران اهداکننده عضو روز دوشنبه ۱۵ بهمن در فرهنگ‌سرای شفق برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، برای نخستین بار ویژه‌برنامه «نفس ایثار» به منظور تجلیل از خانواده جانبازان و ایثارگران اهداکننده عضو روز دوشنبه ۱۵ بهمن ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای شفق برگزار می‌شود. 

در این برنامه ۱۰ نفر از خانواده جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس که دچار مرگ مغزی شدند و خانواده‌های آنان در ایثاری دوباره اقدام به اهدای اعضای بدن جانبازان کردند، تجلیل می‌شوند. سخنرانی، اجرای گروه کر و گروه سرود دانش‌آموزی، خاطره گویی، اجرای موسیقی و... از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده در این برنامه است. 

حجت‌الاسلام سید احمد ابطحی (مدیرکل شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت)، کتایون نجفی زاده (رییس انجمن اهدای عضو ایران)، نادر نصیری (رییس بنیاد شهید استان تهران)، خانواده‌های اهداکننده و گیرنده عضو، جمعی از مدیران و معاونان شهری، هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر و... در این مراسم حضور دارند. 

همچنین در بخش جنبی این برنامه نمایشگاهی مرتبط با اهدای عضو با خلق آثار توسط اهداکنندگان و گیرندگان در نگارخانه فرهنگ‌سرای شفق برپا می‌شود.
 
«نفس ایثار» با مشارکت انجمن اهدای عضو، بنیاد شهید استان تهران و شهرداری منطقه ۶ در فرهنگ‌سرای شفق برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۱۷۱۹۵ تماس بگیرند.
نظر شما