جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۰۰۹۳۳
|
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
تازه ترین اثر یوسفعلی میر شکاک با عنوان «آن‌جا که نامی نیست» رونمایی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتاب «آن‌جا که نامی نیست» تازه‌ترین اثر استاد «یوسفعلی میرشکاک» سه شنبه، ۱۶ بهمن ماه ساعت ۱۶ با حضور جمعی از نویسندگان و شاعران از جمله مرتضی امیری‌اسفندقه، سیدعلی موسوی گرمارودی، محمدمهدی سیار و محمد علی بهمنی در فرهنگ‌سرای اندیشه رونمایی می‌شود.

کتاب «آن‌جا که نامی نیست» که مجموعه‌ای از غزل‌های عاشقانه میرشکاک است از سوی انتشارات شهرستان ادب منتشر شده است. این کتاب که متشکل از ۵۲ غزل و ۱۲۰ صفحه است با قیمت ۱۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

یوسفعلی میرشکاک نویسنده، شاعر، طنزپرداز و منتقد است که با شهید آوینی همکاری داشته است. 

آخرالزمان و نیست انگاری، نوشتن در اوج بحران، سیاست زدگی، القارعه، انسان آزاد، رخنه در تکنیک، پوریای ولی، زخم بهبود، نامه ای به رییس جمهور و مذهب قیاس از جمله کتابهایی است که میرشکاک به رشته تحریر در آورده است. او معتقد است که همه هنر‌ها انقلابی هستند زیرا در ذات خود از امری سخن می‌گویند كه هنرمند نسبت به آن مساله، احساس تعهد می‌كند. شعر هم از دیر زمان تا کنون هنری متعهد بوده است زیرا همیشه از اصول اخلاقی و انسانی می گوید.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی (اندیشه) مراجعه کنند.

 
نظر شما