پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۰۹۷۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سال حمایت از کالای ایرانی، نمایشگاه و فروشگاه هنرهای سنتی در هفتمین روز دهه فجر با حضور رییس پژوهشکده هنرهای سنتی و جمعی از هنرمندان در منطقه ۱۴ راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سال حمایت از کالای ایرانی، نمایشگاه و فروشگاه هنرهای سنتی روز پنجشنبه ۱۸ بهمن ماه ساعت ۱۰ با مشارکت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور سید عبدالمجید شریف‌زاده رییس پژوهشکده هنرهای سنتی و جمعی از هنرمندان در منطقه ۱۴ راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی این نمایشگاه در راستای تفاهم انجام‌شده با پژوهشکده هنرهای سنتی به منظور فراهم کردن زمینه‌های لازم برای اجرای طرح «از آموزش تا اشتغال» ویژه آموزش و فروش محصولات هنرهای سنتی انجام می‌شود تا ضمن آشنایی شهروندان با رشته‌های مختلف هنرهای سنتی، بستری مناسب برای اشتغال و کارآفرینی و همچنین حفظ، احیاء و توسعه هنرهای سنتی با رعایت و حفظ بومی‌گرایی و ارزش‌های فرهنگی فراهم شود.

در این فروشگاه، هنرمندان هنرهای سنتی پس از آموزش دوره‌های مختلف می‌توانند تولیدات و محصولات خود را در این فروشگاه به نمایش بگذارند. 

نمایشگاه و فروشگاه هنرهای سنتی منطقه ۱۴ در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، رو به روی بوستان گلزار واقع است.
نظر شما