پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۰۰۹۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه ۱۰ برپا شد؛
ویژه برنامه نوجوان+ همزمان با سایر برنامه های فراگیر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در هنرستان مردانی در منطقه ۱۰ برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این ویژه برنامه که پیش از ظهر چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه در سالن اجتماعات هنرستان پسرانه مردانی ۱۲ در منطقه ۱۰ برگزار شد؛ مدیران آموزشی و مسولین فرهنگی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۰ در کنار شماری از هنرجویان این هنرستان پسرانه حضور داشتند.
 
گفتمان انقلاب اسلامی باحضور دانیال رحیمی کارشناس ارشد رشته مهندسی مکانیک دانشگاه امام حسین(ع)، اجرای استندآپ کمدی حسین نوری، اجرای سرودهای دانش آموزی به سرپرستی سهیل ساعدی، سخنرانی علیرضا رحیمی مدیر هنرستان و اجرای علیرضا پناهی مجری توانای شبکه قرآن سیما به همراه پخش کلیپ و اهدا جوایز به دانش آموزان فعال و موفق از بخش های ویژه برنامه نوجوان + بود.

این برنامه با هدف بهره مندی از ظرفیت نوجوانان دختر و پسر در قالب برگزاری برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی در ارتقای فرهنگ شهروندی و آموزش مهارت های زندگی در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی، تمرکز ویژه‌ای بر جوانان و نوجوانان دارد و در این راستا باشگاه نوجوان+ به صورت حضوری و مجازی برای مخاطب نوجوان برگزار می‌شود.

باشگاه نوجوان+ فعالیت‌های خود را در قالب سلسله جلسات پرسش و پاسخ، تریبون آزاد، سخنرانی کارشناسان در حوزه آسیب‌های فضای مجازی، ارتقای سواد رسانه‌ای و پاسخ به شبهات وارد شده به کارآمدی نظام جمهوری اسلامی در ۴۰ دبیرستان شهر تهران آغاز کرده است 
و تا 25 بهمن ماه جاری ادامه خواهد داشت.

همچنین دومین برنامه از ویژه برنامه نوجوان پلاس به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۰ چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه در دبیرستان دخترانه زهرا مردانی آذر ۲۰ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی: میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان امیرقلی، فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری مراجعه کنند.
نظر شما