جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۴
کد خبر: ۱۰۱۰۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
رییس سازمان فرهنگی هنری عنوان کرد:
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در جمع کارکنان این سازمان به بیان نکاتی پیرامون چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پرداخت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه با حضور در نمازخانه سازمان فرهنگی هنری با کارکنان این سازمان دیدار کرد و به بیان نکاتی پیرامون چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت. 

اوحدی با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) عنوان کرد: تقارن این مناسبت با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باعث ورود ارزش‌های اسلامی به مسیر انقلاب اسلامی خواهد شد و امیدواریم اهل بیت(ع) در مسیر انقلاب چراغ راه ما باشند. 

وی با بیان اینکه امسال شرایط ویژه‌ای در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داریم، تصریح کرد: ۴۰ سال ایثار، ۴۰ سال همدلی و ۴۰ سال وحدت را گذراندیم و به قله رفیع چهل سالگی انقلاب اسلامی رسیدیم. ۴۰ سال ظلمی که به مردم ما تحمیل کردند از خاطرمان نمی‌رود. در شرایطی که از پیروزی انقلاب شادمان بودیم، جنگ را به ما تحمیل کردند و دستمان هم بسته بود. جوانان وطن با دست خالی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند. بعد از آن، تحریم‌های استکبار علیه ملت ایران آغاز شد و در سال‌های اخیر تحولاتی در منطقه به وجود آمد و ظهور گروه‌های تکفیری مانند داعش را مشاهده کردید.

رییس سازمان فرهنگی هنری اضافه کرد: قطعاً هدف نهایی آنها از تشکیل داعش، ایران بود و قصد نداشتند به سوریه و عراق بسنده کنند. ۷۸ درصد خاک سوریه را اشغال کردند و همه امکانات در اختیارشان بود، اما خدا را شکر مدافعان حرم اجازه ندادند این اتفاق بیفتد و امروز منطقه وضعیت مناسبی دارد و تصمیمی در منطقه گرفته نمی‌شود، مگر اینکه نظر جمهوری اسلامی ایران در آن لحاظ شود. 

وی افزود: این سیاست ترامپ بود که خاورمیانه در اختیار بگیرد و اعلام کرد که با وجود هزینه کردن ۷ تریلیون دلار، به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم. عربستان و اسرائیل نگران وضعیتشان در منطقه هستند و به بن‌بست رسیده‌اند. امروز ۳۶۰ کانال فارسی‌زبان مشغول فعالیت هستند و قصد دارند روی افکار عمومی مردم ایران تأثیر بگذارند. اما جامعه ما گام بلندی برای تمدن‌سازی برداشته است و امروز این باور در دنیا ایجاد شده که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و گنبد آهنی اسرائیل فرو ریخته است. فقط در یک روز، هزار و ۵۰۰ موشک از غزه روی اسرائیل ریخته شد.

اوحدی در پایان بیان کرد: پیشرفت‌های حوزه علم و فناوری را نباید دست کم گرفت و اگر این علم و فناوری را درست به کار بگیریم، اتفاقات ویژه‌ای خواهد افتاد. طبیعتاً مشکلاتی هم داریم، اما سخت‌تر از این را گذرانده‌ایم و به امید خدا از این بزنگاه نیز به خوبی عبور می‌کنیم. 

نظر شما