جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۷
کد خبر: ۱۰۱۰۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،ایستگاه‌های سازمان فرهنگی هنری در راهپیمایی ۲۲ بهمن، فعالیت خود را آغاز کردند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ایستگاه‌های ویژه سازمان فرهنگی هنری در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن با عنوان کلی «ایران ما انقلاب ما» و با رویکرد «تقویت هویت انقلابی» در ۷ نقطه از مسیر برپا شده است و  تا پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن، میزبان شهروندان است.
 
این ایستگاه‌ها با هدف گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر با حضور خانواده و چهره‌های برتر فرهنگی، هنری و ورزشی انقلاب اسلامی و آشنایی نسل جوان با دستاوردهای فرهنگی هنری انقلاب اسلامی برنامه‌های ویژه‌ای را برگزار می‌کند. 

عکس یادگاری با کیک چهل سالگی انقلاب اسلامی و انتشار آن در فضای مجازی، دادخواهی کودکان از حکام ظالم با طراحی یک دادگاه نمادین، اجرای گریم پرچم جمهوری اسلامی ایران روی صورت راهپیمایان و به نمایش گذاشتن اینفوگرافی دستاوردهای انقلاب اسلامی،شعارنویسی دیواری، کارگاه هنری،روایتگری انقلاب، اجرای موسیقی، اجرای سرودهای انقلابی توسط گروه‌های دانش‌آموزی، اجرای مسابقه، نمایش میدانی عروسک‌های غول‌پیکر از جمله برنامه‌هایی است که در ۵ ایستگاه سازمان فرهنگی هنری در حال برگزاری است. 

همچنین بیش از ۱۷ هزار محصول فرهنگی با موضوع انقلاب اسلامی که توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تولید شده، در راهپیمایی ۲۲ بهمن بین شهروندان توزیع می‌شود.

نشانی ایستگاه‌های سازمان فرهنگی هنری
 
برای استفاده از مجموعه برنامه‌های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران می‌توانید به ایستگاه‌های زیر مراجعه کنید:
ضلع شمالی میدان انقلاب اسلامی
خیابان انقلاب اسلامی، نبش خیابان ۱۶ آذر 
خیابان آزادی، جنب ایستگاه متروی استاد معین 
خیابان انقلاب اسلامی، نبش خیابان فلسطین
خیابان آزادی، جنب دانشگاه صنعتی شریف «ایستگاه رادیو تهران»

همچنین دو ایستگاه نیز به صورت نگاه‌گذر در مسیر راهپیمایی برپاست.

برنامه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن تا اقامه نماز ظهر و عصر ادامه خواهد داشت.
نظر شما