پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۰۳۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
آیین امضای تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سه‌شنبه ۲۳ بهمن در سازمان فرهنگی هنری برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین امضای تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور سعید اوحدی رییس، محمود حمیدی مشاور رییس و مدیر کل حوزه ریاست و مهدی محمدی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری، مهدی کدخدازاده معاون دانشجویی و فرهنگی، حسن نصیری سرپرست امور اداری و عمومی و مهناز آزاد سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و محمد نوری رییس مرکز مشاوره و سلامت روان، سه‌شنبه ۲۳ بهمن در سازمان فرهنگی هنری برگزار شد.

سعید اوحدی امضای تفاهم‌نامه با معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را فرصتی مناسب برای به اشتراک گذاشتن و هم‌افزایی دانش و بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌ها دانست و گفت: این تفاهم‌نامه با هدف افزایش تاثیرگذاری و جریان‌سازی در جامعه هدف مخاطبان امضا شده است. در این همکاری اطلاعات فرهنگی و هنری تبادل می‌شود و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن در انجام پروژه‌های مشترک به اشتراک گذاشته می‌شود.

وی افزود: با شروع همکاری، سازمان فرهنگی هنری تسهیلاتی را برای دانشجویان در نظر می‌گیرد تا بتوانند با تخفیف از امکانات فرهنگی، هنری و تفریحی سازمان فرهنگی هنری استفاده کنند. همچنین راه‌اندازی تورهای تهرانگردی و بازدید از خانه‌موزه‌های مشاهیر از جمله دستاوردهای این همکاری خواهد بود که می‌تواند علاوه بر دانشجویان برای استادان و مسئولان این دانشگاه اجرا شود.

اوحدی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم از توان فکری، تجربی، پژوهشی و آموزشی یکدیگر بهره‌مند شویم تا با همکاری‌های مشترک در رشد فضای آموزشی و علمی دانشجویان تاثیر محسوسی ایجاد شود.

مهدی کدخدازاده معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز با ابراز خرسندی از آغاز همکاری با سازمان فرهنگی هنری گفت: در مجموعه ما دانشجویان خارجی نیز وجود دارند که یکی از مهم‌ترین اهداف ما آشنا کردن آنها با فرهنگ و تمدن ایران است. با امضای این تفاهم‌نامه و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مشترک، امیدواریم اتفاقات مهم فرهنگی و علمی در جامعه مخاطبان رخ دهد.

در پایان این نشست، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مهدی کدخدازاده معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهم‌نامه همکاری را امضا کردند.

امضای تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی هنری و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
نظر شما