شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۰۱۰۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
آیین افتتاح هشتمين نمايشگاه آثار چند نسل هنرمندان معاصر ايران با همکاری ۹۰ هنرمند و بيش از ۲۵۰ اثر، جمعه ۲۶ بهمن در نگارخانه لاله برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین افتتاح هشتمين نمايشگاه آثار چند نسل هنرمندان معاصر ايران با همکاری ۹۰ هنرمند و بيش از ۲۵۰ اثر، با حضور هنرمندان جمعه ۲۶ بهمن ساعت ۱۶ در نگارخانه لاله برگزار می‌شود. 

هنرمندان حاضر در اين نمايشگاه، با هدف توسعه فرهنگی، آثار خود را به گونه‌ای ارائه کرده‌اند که از يک سو منجر به ايجاد انگيزه برای خريد آثار فاخر هنری و با ارزش شود و از سوی ديگر، ضمن تقويت ذائقه بصری شهروندان به همگانی کردن هنر معاصر ياری رسانند.

نگارخانه لاله طی سال‌های اخير با هدف رونق‌بخشی به اقتصاد هنر و تقويت بنيان‌های هنری شهر، گام‌هايی برای گسترش بازار هنر معاصر برداشته و در اين راستا سلسله‌نمايشگاه‌های سالانه فروش آثار چند نسل هنرمندان معاصر ايران را برگزار کرده است. این رویداد بر آن است تا با همراهی و مشارکت هنرمندان، فرصتی ويژه برای شهروندانی که درآمدهای متوسطی دارند و علاقه‌مند به گردآوری آثار هنرمندان معاصر هستند، فراهم کند. بالاترین بهای پرداخت برای خرید آثار در این نمایشگاه یک میلیون تومان است.

رضا بانگيز، کامبيز درم‌بخش، مهدی حسينی، مينو اسعدی، احمد فتوت، حسينعلی ذابحی، همايون سليمی، کيومرث کياست، محمدرضا دادگر، ثميلا اميرابراهيمی، فرشته غازی‌راد، مينا نوری، بهزاد شيشه‌گران، محمدرضا فيروزه‌ای، آرمان استپانيان، ايرج اسکندری، ترانه صادقيان، اکبر نيکان‌پور، ژيلا کامياب، مرتضی اسدی، نيلوفر قادری‌نژاد، علی ندايی، پرويز روزبه، مصطفی ندرلو، رضا خدادادی، فرح سيد ابوالقاسم، فاطمه رادپور، احمد خليلی‌فرد، جمشيد حقيقت‌شناس، جواد نوبهار، رضا هدايت، مجيد کورنگ بهشتی، کيوان عسگری، بهنام کامرانی، رضا افسری، آرمان يعقوب‌پور، پژمان رحيمی‌زاده، محمد خليلی، مانلی منوچهری و مهرداد ختايی از جمله هنرمندانی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.

آیین افتتاح نمایشگاه آثار چند نسل هنرمندان معاصر ايران، جمعه ۲۶ بهمن ساعت ۱۶در نگارخانه لاله برگزار می‌شود. این نمایشگاه تا ۲۵ اسفند از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۸ و پنجشنبه‌ها ۹ تا ۱۳ برپاست.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار به نگارخانه لاله واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۹۶۰۴۹۲  تماس بگیرند.
نظر شما