پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۰۱۰۵۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
آشغال‌های دوست‌داشتنی، سوء تفاهم، هت‌تریک، ضربه فنی، جن زیبا، ماموریت غیر ممکن و قرارمون پارک شهر ۷ فیلم اکران دوم زمستان ۱۳۹۷ هستند.
با ۷ فیلم اکران دوم زمستان آشنا شویدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آشغال‌های دوست‌داشتنی، سوء تفاهم، هت تریک، ضربه فنی، جن زیبا، ماموریت غیر ممکن و قرارمون پارک شهر از چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه اکران شده‌اند و برای تماشای آن‌ها می‌توانید به سینماهای سازمان فرهنگی هنری: پردیس‌های سینمایی باغ کتاب تهران، ملت، آزادی، راگا، رازی و تماشا و همچنین سینما چاپلین فرهنگ‌سرای بهمن، سینمای فرهنگ‌سرا اشراق و سینما پامچال مراجعه کنید.

آشغال‌های دوست داشتنی - محسن امیریوسفی
آشغال‌های دوست‌داشتنی فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی محسن امیریوسفی محصول سال ۱۳۹۱ است. این فیلم پس از ۶ سال توقیف از چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه اکران خود را آغاز کرده است.

شیرین یزدان بخش، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، اکبر عبدی، صابر ابر و شهاب حسینی بازیگران این فیلم سینمایی هستند. 

سوء تفاهم - احمدرضا معتمدی
سوء تفاهم فیلمی به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا معتمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی محصول سال ۱۳۹۶ سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

 قصه فیلم سوء تفاهم ماجرای یک گروگان‌گیری است که همه چیز در متن واقعیت پیش می‌رود اما با گذشت زمان این شبهه پیش می‌آید که این حادثه بیشتر شبیه یک «سوء تفاهم» یا توهم است؛ و اما در متن توهم هنوز عناصری از واقعیت به چشم می‌آید. همزمان با گسترش این ابهام، ماجرای گروگان‌گیری نیز به پیش می‌رود.

مریلا زارعی، کامبیز دیرباز، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، اکبر عبدی و مهدی فخیم‌زاده بازیگران این فیلم سینمایی هستند. هانیه توسلی برای این فیلم کاندیدای سیمرغ نقش مکمل زن در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بود.

هت‌تریک - رامین لوافی
هت‌تریک فیلمی به کارگردانی و نویسندگی رامتین لوافی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی محصول سال ۱۳۹۵ است. این فیلم با بازی امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، ماهور الوند و صابر ابر برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره جهانی فجر به نمایش درآمد و ماهور الوند برای این فیلم موفق به دربافت جایزه بهترین بازیگر زن شد. 

در خلاصه این فیلم آمده: یه عبارت بی‌مزه هست که می‌گه آدم‌ها یه دفعه تغییر نمی‌کنن، این ماییم که دیر به دیر نگاشون می‌کنیم.

ضربه فنی - غلامرضا رمضانی
ضربه فنی فیلمی برای رده سنی کودک و نوجوان به کارگردانی و نویسندگی غلامرضا رمضانی محصول سال ۱۳۹۷ است.

داستان این فیلم درباره محمد شاگرد درس‌خوان و خوبی است که یکی از شاگردان مدرسه مزاحم او می‌شود. در این میان محمد با یکی از شاگران مدرسه به نام امیر که ورزشکار است آشنا می‌شود و این آشنایی سرنوشت متفاوتی را برای هر سه نفر آن‌ها به دنبال دارد.

افشین هاشمی، نسیم ادبی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی و علی ملکیان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

جن زیبا - بایرام فضلی
جن زیبا فیلمی به کارگردانی بایرام فضلی و به تهیه‌کنندگی مهرداد فرید محصول سال ۱۳۹۶ است. 
یدالله که مدتی است زنش مرده، شب‌ها شبح زنی زیبا را می‌بیند. 

فرهاد اصلانی، نورگل یشیلچای، محرم زینال‌زاده و لیلا زارع بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

ماموریت غیر ممکن - یعقوب غفاری
ماموریت غیر ممکن به کارگردانی یعقوب غفاری و تهیه کنندگی محمود فلاح داستان کریم است که عاشق خوانندگی است و بدون این که بداند دلداده ماموری شده که ماموریت دارد فرمولی را از دانشمندی سرقت کند. پس از متوجه شدن این داستان کریم، ۲ راه بیشتر ندارد.

علی اوجی، پادینا رهنما، سارا خویینی‌ها، مهران رجبی، نسرین نصرتی، یوسف صیادی و پژمان بازغی، جمشید هاشم‌پور و محمدرضا شریفی‌نیا بازیگران این فیلم سینمایی هستند و حامد همایون، رضا یزدانی و امیرعباس گلاب در این فیلم حضور کوتاهی دارند.

قرارمون پارک شهر - فلورا سام
قرارمون پارک شهر فیلمی به کارگردانی فلورا سام و تهیه کنندگی مجید اوجی و ابراهیم اصغری محصول سال ۱۳۹۵ است. 

شقایق فراهانی، ماه چهره خلیلی، امین زندگانی، سام نوری، سیاوش طهمورث، امید روحانی، افسر اسدی، شیوا خسرومهر، مریم کاویانی، نرگس محمدی و محمدرضا شریفی نیا بازیگران این فیلم سینمایی هستند. 

این فیلم با نام پیشین «نیمکت» مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی نویسنده‌ای را روایت می کند که در حین نوشتن آخرین رمان خود پرده از حقایق زندگی‌اش برداشته می‌شود.


نظر شما