جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۴
کد خبر: ۱۰۱۰۵۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
نشست ماهانه هنرمندان موسیقی روز شنبه ۲۷ بهمن با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان هنر موسیقی در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست ماهانه هنرمندان موسیقی روز شنبه ۲۷ بهمن ساعت ۱۸ با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان هنر موسیقی در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود. در این نشست رضا سجودی از گروه شهنوا با همراهی عظیم شمیسا (کمانچه)، سینا شیرین‌ور (تار)، مسعود جلولی (تنبک) با سرپرستی سینا کریمی و همراهی او با ساز سنتور به آوازخوانی می‌پردازد.

اجرای آواز از ساخته‌های استاد فرامرز پایور با همراهی سنتور و کمانچه، سنتور و تنبک، تار، اجرای قطعات آوازی با حضور گروه موسیقی سیحون با سرپرستی و اجرای محمود عبدالملکی و همراهی مرتضی صادق زاده (تنبک) و مصطفی روستانی (کمانچه)، اجرای گروه موسیقی سنتی ارسباران با سرپرستی اسماعیل صفری و گروه نوازندگان گلاره طاهریان و سمیه زیبایی (سنتور)، رضا زیبایی و علیرضا غلامیان (تار)، هادی احمدی (بم تار)، رضا فرزان پور (کمانچه)، سینا فرهمندی (تنبک)، حامد زهره وند و مصطفی رهنورد آواز بخش دیگر این نشست است.

گروه‌نوازی و تکنوازی ساخته‌هایی از استاد مشکاتیان، استاد محمدرضا لطفی و درویش خان و نیز دو نوازی سنتور و تنبک از هنرجویان ارسباران دیگر برنامه‌های نشست موسیقی بهمن ماه است.

معرفی آلبوم‌ها و تازه‌های نشر موسیقی بخش‌های دیگر نشست ماهانه هنرمندان موسیقی است.

تلفن گویای ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ داخلی ۱۱۸ برای آگاهی بیشتر اعلام شده است.
نظر شما