سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۰۱۰۷۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
نمایشگاه «نمایه چهل» با هدف نمایش دستاوردهای انتشارات هنرهای تجسمی در چهل سالگی انقلاب اسلامی، تا ۱۵ اسفند در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) برپاست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «نمایه چهل؛ نمایش دستاوردهای انتشارات هنرهای تجسمی» یکی از رخدادهای پژوهشی در یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر که به بررسی کتاب‌های منتشر شده در حیطه هنرهای تجسمی در چهل سال اخیر می پردازد، در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) برپا شده است.

در این نمایشگاه ۷۵۰ روی جلد کتاب در بخش‌های؛ «اسطوره شناسی»، «آلبوم‌های هنری»، «آموزش هنر»، «تاریخ شفاهی»، «تاریخ نگارگری ایرانی»، «تاریخ هنر ایران و جهان»، «تصویرگری»، «هنرهای سنتی و ملی»، «مسابقات و دوسالانه‌های هنری»، «زیباشناسی و تفکر انتقادی نسبت هنر»، «عکاسی و نظریه هنر»، «نقد، نشانه شناسی و نظریه هنر»، «کاریکاتور»، «گرافیک»، «مجموعه مقالات» و «هنر انقلاب» به نمایش در آمده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۵ اسفند به موزه هنرهای دینی امام علی(ع) به نشانی: خیابان ولیعصر، روبروی نیایش، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ مراجعه کنند.
نظر شما