شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۱۱۱۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
نمایش شاد و موزیکال «زمین مهربانی» با موضوع محیط زیست، به نویسندگی پریوش کامیار و کارگردانی و تهیه‌کنندگی هومن حسین‌نژاد از فردا یکم تا ۲۶ اسفند ماه در فرهنگ‌سرای گلستان روی صحنه می‌رود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش شاد و موزیکال «زمین مهربانی»  با موضوع محیط زیست، به نویسندگی پریوش کامیار و کارگردانی و تهیه‌کنندگی هومن حسین نژاد از فردا یکم تا ۲۶ اسفند ماه در فرهنگ‌سرای گلستان روی صحنه می‌رود. این نمایش با هدف بهره‌گیری از هوش و خلاقیت کودکان در کارهای روزانه اجرا می‌شود و با رویکرد آموزشی و آگاهی بخشی به کودکان، مسائل مهم محیط زیست مانند حفظ درختان، آلودگی محیط زیست، حفاظت از منابع آب و... را در قالب نمایش بیان می‌کند.

ساناز سماواتی، امیر زریوند، امیر پارسی، هومن حسین‌نژاد، رضا خسروفر، نیما فاضلی، فیروزه محسنی، مهشید حسینیان و برسا حسین‌نژاد از جمله بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش موزیکال هر روز به جز روزهای شنبه صبح‌ها میزبان دانش‌آموزان مدارس و نوگلان مهد و پیش‌دبستانی و بعدازظهرها پذیرای همه علاقه‌مندان است.

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند به فرهنگ‌سرای گلستان واقع در نارمک، گلبرگ غربی، پایین‌تر از میدان هلال احمر، جنب بوستان فدک مراجعه کنند و برای رزرو با شماره ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند. 
نظر شما