جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۱۱۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
یازدهمین جشنواره چشم‌پزشکی و علوم بینایی شمس با همکاری فرهنگ‌سرای رازی روز جمعه سوم اسفند ماه در سالن اجتماعات بیمارستان فارابی برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، یازدهمین جشنواره چشم‌پزشکی و علوم بینایی شمس با همکاری فرهنگ‌سرای رازی روز جمعه سوم اسفند ماه در سالن اجتماعات بیمارستان فارابی برگزار می‌شود.

این جشنواره به نام پرفسور محمدقلی شمس پدر علم چشم‌پزشکی ایران مزین شده است و با هدف شناسایی و معرفی مفاخر و استعدادها و دانشمندان علوم چشم‌پزشکی برگزار می‌شود. جشنواره شمس در دو دسته رقابتی و غیررقابتی برگزار می‌شود که در دسته غیررقابتی بخش‌هایی چون اعطای نشان نوع‌دوستی و پیشگیری از نابینایی (نشان خدادوست)، دانشمند برتر (نشان پیمان) و آموزگار برتر (نشان سجادی)، نشان خدمت و مسئولیت‌پذیری حرفه‌ای و اجتماعی (نشان هاشمی)، چشم‌پزشک پارسی و ادیب چشم‌پزشکان در نظر گرفته شده است. همچنین بخش‌های ابداع یا اختراع برتر، کتاب و پایان‌نامه برتر، نوآوری برتر در روش جراحی، مقاله برتر فارسی و انگلیسی، ایده برتر، نهال دانشوری و بخش دانشور جوان از جمله بخش‌های رقابتی این دوره از جشنواره به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۵۵۴۲۳۳۵۳ تماس بگیرند. 

نظر شما