پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۲
کد خبر: ۱۰۱۱۴۱
|
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای از آثار نقاشی هنرجویان آموزشگاه پرهون به سرپرستی سید کمال‌الدین رفیعی را در نگارخانه پردیسان به نمایش می‌گذارد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی نقاشی «پنجره نگاه» مجموعه‌ای از آثار هنرجویان آموزشگاه هنری پرهون به سرپرستی سید کمال‌الدین رفیعی است که جمعه سوم اسفند ساعت ۱۶ در نگارخانه پردیسان گشایش یافت و تا ۱۳ اسفندماه پذیرای علاقه‌مندان و هنردوستان است.

سید کمال‌الدین رفیعی متولد ۱۳۴۲ و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد در رشته گرافیک از دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس است و در محضر استادان بزرگی همچون علی اشرف والی، حمیدی، ممیز، پاکباز، شباهنگی و... آموزش دیده است. وی سابقه ۳۴ سال کار حرفه‌ای در زمینه هنرهای تجسمی شامل نقاشی، گرافیک، تصویرسازی و... دارد و ۱۰ سال سابقه تدریس در دانشکده‌های مختلف هنری از قبیل آزاد، شاهد و... در کارنامه هنری وی به چشم می‌خورد. رفیعی در حال حاضر مدیر مسئول آموزشگاه پرهون است و در بیش از ۲۰ نمایشگاه انفرادی و گروهی داخلی، سه نمایشگاه خارجی در ترکیه، ایتالیا و فرانسه و بیش از ۲۵ نمایشگاه گروهی از هنرجویان خود به عنوان مدرس و سرپرست شرکت داشته است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.

نظر شما