شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۱۴۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
با هدف حمایت از نشر معارف دینی و مذهبی، اپلیکیشن «نوانو» با مشارکت فرهنگ‌سرای رسانه رونمایی می‌شود.
رونمایی از اپلیکیشن «نوانو» در فرهنگ‌سرای رسانهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اپلیکیشن فرهنگی مذهبی نوانو جدیدترین تولید موسسه فرهنگی هنری اعراف است که به ارائه محصولات صوتی و تصویری با مضامین دینی و فرهنگی در قالب‌های گوناگون می‌پردازد. در این نرم افزار که با هدف فراهم آوردن محتوای مناسب فرهنگی مذهبی برای تمام افراد تولید شده است، تولیدکنندگان محصولات فرهنگی می‌توانند تمام آثار خود را با کمترین دغدغه منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار دهند.

در اپلیکیشن نوانو، آثار فاخر تولید شده  دینی و مذهبی توسط فعالان عرصه فرهنگ و هنر گردآوری شده و در قالب‌ آلبوم صوتی، کتاب گویا، نماهنگ مناسبتی، پادکست و … عرضه می‌شود تا حمایتی درخور از تولیدات این حوزه صورت گیرد. 

از جمله ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار می‌توان به ایجاد بستر مناسب برای درآمدزایی تولیدکنندگان آثار فرهنگی و مذهبی اشاره کردد. هم چنین بسیاری از هزینه‌های نشر نظیر چاپ کاغذ، تکثیر سی دی و … کاهش یافته و محتوای تولید به صورت فراگیر در دسترس قرار می‌گیرد.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم رونمایی می‌توانند یکشنبه ۵ اسفند ساعت ۱۶:۳۰ به نشانی پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا، فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.

نظر شما