جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۴
کد خبر: ۱۰۱۱۶۷
|
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
نمایش شاد و موزیکال «دادگاه حیوانات» ویژه کودکان به نویسندگی مرجان مروستی و کارگردانی علی شاه صفی از روز سه‌شنبه ۷ اسفند ماه در سالن یادگاران فرهنگ‌سرای امام(ره) روی صحنه می‌رود.
«دادگاه حیوانات» روی صحنه فرهنگ‌سرای امام(ره)به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش موزیکال «دادگاه حیوانات» با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و ارائه آموزه های اخلاقی به آن‌ها، از فردا تا پایان اسفندماه روزهای سه شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۰ با بازی فاطمه ارجمندی نزاد، درسا حکیم الهی، پرستو قائد رحمت، وحید شیخی، سیمین علامه دهر، مرجان مروستی و علی شاه صفی میزبان کودکان و نوجوانان در تالار فدک است.

این نمایش علاوه بر ایجاد نشاط در بین کودکان، به صورت غیرمستقیم پیام‌های اخلاقی و تربیتی پیرامون موضوع آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی و اخلاقی را در قالب زبان طنز به والدین آموزش می‌دهد به همین دلیل والدین کودکان نیز می‌توانند تماشاگر این نمایش باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند روز سه‌شنبه، ۷ اسفندماه، ساعت ۱۰ به فرهنگ‌سرای امام(ره) واقع در میدان قدس (تجریش) خیابان شهید باهنر، بعد از سه راه یاسر، خیابان امیر سلیمانی مراجعه کنند.

نظر شما