پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۰۱۱۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
نمایشگاه «خلاقیت‌های هنری بانوان» به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن ۴ تا ۱۴ اسفند در نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «خلاقیت‌های هنری بانوان» در سه بخش از جمله: نمایشگاه آثار بازآفرینی خلاقانه از منظر هنر، نمایشگاه مد و پوشش اسلامی- ایرانی زنان و نمایشگاه دستاوردهای هنری زنان معلول در سالن نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن برپا شده است.

۳۰ بانوی معلول هنرمند و سرپرست خانوار آثار خود را در قالب صنایع دستی، هنری و تزئینی شامل، پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش، پوشش اسلامی، لباس‌های سنتی، انواع عروسک، تابلوهای نقاشی، انواع رومیزی، تزئینات سفره هفت سین و... به نمایش گذاشته‌اند.

الگوسازی و ایجاد بسترهای لازم برای معرفی و ارائه پوشش ایرانی بر اساس موازین اسلامی برای دختران و بانوان، فراهم‌سازی زمینه‌های شکوفایی خلاقیت‌ها در تولید پوشش ایرانی، توجه به گروه مخاطب زنان توان یاب، حمایت از بانوان سرپرست خانوار و حمایت از کالاهای ایرانی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است که با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری و سراهای محله منطقه ۱۶ در فرهنگ‌سرای بهمن برپا شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند در راستای حمایت از این بانوان عزیز  همه روزه  از ساعت ۹ تا ۱۷ به نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کنند.
نظر شما