جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۰۱۱۹۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
فرهنگسرای فردوس مجموعه‌ای از آثار نقاشی کودکان و نوجوانان به سرپرستی «کیمیا یوسفی» را در نگارخانه پردیسان به نمایش می‌گذارد.
نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان در نگارخانه پردیسانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،نمایشگاه گروهی مجموعه‌ای از تابلوهای نقاشی کودکان و نوجوانان هنرمند به سرپرستی «کیمیا یوسفی» است که پنج‌شنبه ۹ اسفند ساعت ۱۶ در نگارخانه پردیسان گشایش می‌یابد و تا ۱۳ اسفندماه پذیرای علاقه‌مندان و هنردوستان است.

کیمیا یوسفی متولد سال ۱۳۶۴ در تهران دانشجوی رشته روابط عمومی، در حال حاضر به عنوان کارشناس آموزش در مجموعه‌های فرهنگی هنری و مربی نقاشی و خلاقیت کودکان مشغول به فعالیت است.

این بانوی هنرمند و جوان نمایشگاه‌های انفرادی متعددی را برپا کرده و در بیش از ۳۰ نمایشگاه گروهی و هنرهای تجسمی (دامون فر، ورسوس، هنر جوان، فجر، فجرآفرینان و ...) و نیز در ۲ دوره فروش آثار هنرمندان معاصر در گالری لاله شرکت داشته و به عنوان یکی از چهل طراح زیر چهل سال از سوی نشریه هنرهای تجسمی موفق به دریافت تندیس شده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهار راه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.

نظر شما