سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۴
کد خبر: ۱۰۱۱۹۵
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
فرهنگ‌سرای معرفت نمایشنامه خوانی ایستگاه آخر را برگزار می‌کند.
نمایشنامه خوانی در فرهنگ‌سرای معرفتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نمایشنامه ایستگاه آخر به نویسندگی آکوئیلینو سالوادوره و با بازیگری سیمین بنایی در نقش مارا و آزاده بنایی در نقش کاملیا در سالن اجتماعات فرهنگ‌سرای معرفت در تاریخ ۷ اسفند ساعت 17 به اجرا می‌پردازند.

ایستگاه آخر یک نمایشنامه روانشناسانه است که از زندگی ۲ زن یکی متاهل و دیگری مجرد حکایت می‌کند که در زندگی خانوادگی و جامعه نادیده گرفته شدند و حتی آشنایی و تعامل با یکدیگر نیز مشکل آنان را حل نمی‌کند.

سیمین بنایی دارای مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی است که می‌توان از فعالیت‌های ایشان به نویسندگی، کارگردانی، نمایشنامه نویسی و همکاری با رادیو و شبکه جوان در پرونده فعالیت هنری ایشان اشاره کرد.

خلاصه‌ای از فعالیت‌های سیمین بنایی به شرح زیر است:
رتبه دوم نویسندگی نمایش سرد جشنواره گاز سال ۱۳۸۳،رتبه سوم نویسندگی و کارگردانی نمایش ننه سرما جشنواره گاز سال ۱۳۸۳، رتبه اول نمایش گلاب فرشته می‌شود. جشنواره مدارس سال ۱۳۸۰، نگارش نمایشنامه‌های رادیویی پایان نیمه اول‌، کلید، شبانه و سریال‌های نمایشی معادله مینا، اقامت و تردید را می‌توان نام برد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به واحد فرهنگی و شماره ۴۴۳۱۹۳۰۴ و یا به آدرس میدان شهر زیبا، بلوارشهران، بعداز زیرگذر شهید همت مراجعه کنند.

نظر شما