پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۲۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ برگزار می‌کند
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ همزمان با فرارسیدن ایام ولادت حضرت زهرا(س) و استقبال از بهار ۹۸ جشنواره فرهنگی هنری کوثر بهار را در مراکز و کتابخانه های خود برگزار می‌کند.
جشنواره فرهنگی هنری کوثر بهار در استقبال از نوروزبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این جشنواره با برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) با حضور همکاران منطقه ۱۸ کلید می‌خورد و تا ۲۷ اسفند در قالب ویژه برنامه‌های متنوع میزبان اقشار مختلف شهروندان است.

جشن‌های پایان دوره آموزشی شامل ویژه جشن کودکان مهد و پیش دبستان، اختتامیه دوره‌های ورزشی و هنری و اعلام نتایج برندگان جشنواره ادبی نذر شعر و جشنواره اقتصاد گراف در قالب این بسته فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

همچنین اهدای بسته‌های حمایتی خیرین به نیازمندان با عنوان باران عشق، حضور اتوبوس کتابگرد هدهد در محله‌های محروم منطقه ۱۸، دید و بازدید مدیریت و کارکنان فرهنگ‌سرای خاتم(ص) از خانواده معظم شهدا، رونمایی کتاب در نشست محضر قلم، ویژه برنامه روز درختکاری و کاشت نهال به یاد شهدا در بوستان مینا، مسابقات آشپزی و کارگاه‌های آموزشی عیدانه برای مادر و کودک در خانه فرهنگ امام علی(ع) مجموعه ویژه برنامه‌هایی هستند که در قالب جشنواره کوثر بهار تا ۲۷ اسفندماه اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور و بهره‌مندی از این برنامه‌ها می‌توانند به فرهنگ‌سرای خاتم(ص) و مراکز و کتابخانه‌های مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ مراجعه کنند.
 
نظر شما