پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۰۱۲۲۴
|
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
خانه فرهنگ امام علی(ع) برگزار می‌کند
خانه فرهنگ امام علی(ع) در استقبال از بهار و نوروز کارگاه‌های آموزشی «عیدانه» را برای مادر و کودک برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه فرهنگ امام علی(ع) منطقه ۱۸ در استقبال از بهار و نوروز کارگاه‌های آموزشی «عیدانه» را برای مادر و کودک برگزار می‌کند. این کارگاه‌های آموزشی با ایده‌هایی نو و متفاوت در راستای شکوفایی خلاقیت کودکان انجام می‌شود.

ساخت کارت تبریک سال نو با ملیله کاغذ، کاغذهای رنگی و یا نقاشی روی کارت یکی از کارگاه‌های این مرکز است و با در اختیار قرار دادن مواد ساخت به کودکان، کارت تبریک توسط خود کودکان درست شده و آنها می‌توانند این کارت‌ها را به پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها به منظور قدردانی و تبریک سال نو هدیه کنند.

آموزش پخت و تزئین شیرینی‌های عید در تاریخ یکشنبه ۱۲ اسفند ماه با حضور مادران و فرزندان ۲ تا ۱۰ سال، رنگ کردن گلدان و کاشت سبزه عید و استفاده از خمیرهای بازی برای استفاده در سفره هفت‌سین در تاریخ سه‌شنبه ۱۴ اسفند و رنگ‌آمیزی و تزیین تخم‌مرغ و ظروف سفره هفت‌سین در تاریخ شنبه ۱۸ اسفند بخش‌های مختلف کارگاه‌های آموزشی عیدانه است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی یافت‌آباد، میدان الغدیر، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، جنب مجموعه شهید مختار سلیمانی، خانه فرهنگ امام علی(ع) مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۷۸۵۰۴۰ تماس بگیرند.
نظر شما