چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۰۱۲۳۳
|
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
نشست «یک فیلم، یک نقد» با نمایش و نقد و بررسی فیلم «حیات» دوشنبه ۱۳ اسفند در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،فیلم سینمایی حیات (Life) به کارگردانی دنیل اسپینوزا، در نشست «یک فیلم، یک نقد» با دوبله فارسی نمایش داده و با حضور غلامرضا آذری و محمدرضا فهمیزی، دوشنبه ۱۳ اسفند در فرهنگ‌سرای رسانه نقد و بررسی می‌شود.  

حیات یک فیلم علمی تخیلی آمریکایی است که توسط کلمبیا پیکچرزدر ۲۴ مارس ۲۰۱۷ در ایالات متحده اکران شد. این فیلم به نویسندگی رت ریس و پال ورنیک است و جیک جیلنهال، ربکا فرگوسن و رایان رینولدز از جمله بازیگران آن هستند.

در خلاصه این فیلم آمده است:شش فضانورد به فرماندهی «کت» درون ایستگاه فضایی بین‌المللی در حال مطالعه روی گونه‌ای هستند که بر روی سیاره مریخ کشف شده‌است و ممکن است مدرکی مبنی بر وجود زیست فرازمینی بر روی مریخ باشد.خدمه متوجه می‌شوند که این‌گونه از دسته جانداران چندیاخته‌ای هستند و اولین نمونه حیات خارج از زمین را شامل می‌شود؛ ولی حقیقت با چیزی که آنها می‌بینند متفاوت است. خدمه در حال مطالعه بر روی این‌گونه (که آن را «کالوین» نامیده‌اند) هستند که روش آنها باعث به وجود آمدن عواقبی ناگوار و ناخواسته می‌شود.
 
نشست «یک فیلم، یک نقد» با نمایش و نقد و بررسی فیلم «حیات» با مشارکت استودیو هونامیک دوشنبه ۱۳ اسفند ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌شود. 
 
علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به خیابان پاسداران، خیابان شهید گل‌نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا، فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.
نظر شما