پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۰۱۲۴۴
|
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
آیین رونمایی از چهار استارت آپ‌ صنایع خلاق و محتوایی فرهنگی، روز سه شنبه ۱۴ اسفند در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.
آیین رونمایی از استارتاپ‌های صنایع خلاق و فرهنگی در باغ کتاب تهرانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،  آیین رونمایی از استارت آپ‌های صنایع خلاق و محتوایی فرهنگی در راستای حمایت از کارآفرینی به همت فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات و خانه نوآوری روز سه شنبه ۱۴ اسفند از ساعت ۱۵ با حضور محمدحسین سجادی نیری، دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

در بخش اول این مراسم «خانه نوآوری» به عنوان یک شتاب‌دهنده حوزه محتوایی معرفی می‌شود. پنل تخصصی «موانع و مشکلات پیش روی استارتاپ‌ها» و تقدیر از چند تن از فعالان حوزه محتوا و استاراپی دیگر بخش‌های نخست این برنامه است.

در ادامه ضمن رونمایی از چهار استارت آپ «اینفوگرامر»، «نقاشیم»، «دوزلی بوک» و «جت ویدیو»، به معرفی آنها و آشنایی با عملکردشان پرداخته می‌شود.

بخش دوم مراسم به برپایی پنلی با محوریت آینده بازاریابی محتوایی و اشتباهات رایج در آن اختصاص دارد و به سوالات مرتبط با این موضوع پاسخ داده می‌شود. در پایان برنامه فرصت خوبی برای شبکه سازی و آشنایی فعالان این عرصه با یکدیگر فراهم شده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به سالن شماره ۸ باغ کتاب واقع در اتوبان حقانی، خروجی کتابخانه ملی مراجعه کنند.
نظر شما