شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۶
کد خبر: ۱۰۱۲۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
خانه فرهنگ محصل در آستانه نوروز و هفته احسان و نیکوکاری بازارچه خیریه و کارآفرینی بانوان را به نفع کودکان کار برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه فرهنگ محصل منطقه ۵ با مشارکت کانون‌های مردمی و کلینیک گل و گیاه شهرداری منطقه ۵ و با هدف اشتغال‌زایی و توسعه فعالیت‌های اقتصادی بانوان و در راستای تکمیل چرخه تولید، عرضه و فروش محصولات، بازارچه خیریه، خوداشتغالی و کارآفرینی بانوان را به نفع کودکان کار در روز سه‌شنبه ۱۴ اسفند ماه در محل بوستان محصل برگزار می‌کند.

در این بازارچه هنرهای دستی، هنرهای خانگی، مواد غذایی، غذاهای خانگی و هنرهای تجسمی هنرمندان منطقه همچون قالیبافی، سرامیک شکسته، منجق دوزی، زیورآلات سنتی و... به فروش می‌رسد و به مناسبت فرا رسیدن فصل بهار، اصله‌های نهال از سوی کلینیک گل و گیاه منطقه ۵ به مخاطبان بازارچه اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این بازارچه می‌توانند به خانه فرهنگ محصل واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی، خیابان شهید کبیری (شاهین جنوبی)، بوستان محصل، نبش بزرگراه همت مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۴۷۴۶۸۳ تماس بگیرند.
نظر شما