شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۰۱۲۵۱
|
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای از آثار نقاشی و طراحی هنرمندان جوان به سرپرستی مهسا قندهاری را در نگارخانه پردیسان به نمایش می‌گذارد.
نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی در نگارخانه پردیسانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی شامل آثار نقاشی و طراحی سیاه قلم جمعی از هنرمندان جوان به سرپرستی مهسا قندهاری است که چهارشنبه ۱۵ اسفند ساعت ۱۶ در نگارخانه پردیسان افتتاح می‌شود و تا ۲۲ اسفند پذیرای علاقه‌مندان و هنردوستان است.

مهسا قندهاری دانشجوی رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی است و بنا بر علاقه شخصی در رشته نقاشی با تکنیک‌های سیاه قلم، پاستل و رنگ روغن و همچنین به عنوان گریمور و عکاس مشغول به فعالیت است.

این بانوی جوان و هنرمند در پنجمین جشنواره تجسم بصیرت در سال ۱۳۹۳، اثر برگزیده این جشنواره را از آن خود کرده و در جشنواره‌ها و مسابقات مختلف دیگری نیز شرکت و موفق به کسب رتبه شده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به گالری پردیسان در فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی  مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند.
نظر شما