جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۴۷
کد خبر: ۱۰۱۲۵۴
|
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
کانون ادبیات داستانی سرو برگزار می‌کند:
مشارکت در طرح خیریه «زنگ بزن درو» از تاریخ ۱۱ اسفندماه در فرهنگ‌سرای سرو آغاز به کار کرده است.
مشارکت در طرح خیریه «زنگ بزن درو»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ کانون ادبیات داستانی سرو در نظر دارد تا از فروش کتاب‌های منتشر شده توسط هنرمندان داستان نویس مایحتاج ضرورری خانواده‌های کم بضاعت مالی را تهیه کند و در اختیار آنان قرار دهد.
 
کانون ادبیات داستانی فرهنگ‌سرای سرو با همراهی انتشارات حدیث قلم، به منظور گسترش فرهنگ کتاب خوانی و کمک به زیر ساخت‌های فرهنگی جامعه، پس از تجهیز ۵ کتابخانه در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب و اهدای ۱۰۰ دست لباس گرم به کودکان بی‌بضاعت در شب یلدای سال جاری، در قالب نذر فرهنگی کتاب، در نظر دارد تا ۲۳ اسفندماه، از محل فروش کتاب‌های منتشر شده توسط هنرمندان داستان‌نویس کانون‌های ادبی، مایحتاج ضروری خانواده‌های کم بضاعت مالی را تهیه کند و در اختیار آنان قرار دهد.
 
به همین منظور کلیه کتاب‌های منتشر شده اعضای صندوق برای فروش در طرح «نذر فرهنگی» در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد تا از محل فروش کتاب‌های فوق، مبلغ ۵۰ درصد از قیمت پشت جلد، برای این امر خداپسندانه لحاظ می‌شود و پس از خرید مایحتاج نیازمندان، تاریخ ۲۳ اسفندماه در مقابل خانه‌های این افراد قرار داده می‌شود. 

روش اجرایی این طرح به این صورت است که: ۱- خیرین گرامی با خرید حتی یک جلد از کتاب‌های صندوق و انتشارات، می‌توانند معادل ۵۰ درصد قیمت پشت جلد را برای طرح فوق لحاظ کنند.

۲- خیرین گرامی می‌توانند علاوه بر ۵۰ درصد قیمت پشت جلد، خود کتاب خریداری شده را هم می‌توانند، در این طرح اهدا کنند.

۳- خیرین گرامی که شناختی از خانواده‌های کم درآمد و آبرومند دارند، می‌توانند در تاریخ فوق، بسته‌های تهیه شده را دریافت کنند و خود زحمت تحویل در منازل را بر عهده بگیرند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند تا تاریخ ۲۳ اسفندماه، از ساعت ۱۰ تا ۱۷ به فرهنگ‌سرای سرو واقع در خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از پارک ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن گویای ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.

نظر شما