جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۱۱
کد خبر: ۱۰۱۳۲۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
رییس فرهنگ‌سرای نهج‌البلاغه از برگزاری نخستین دوره مسابقه حکمت‌های علوی به صورت آنلاین از ۲۵ اسفند تا ۳۱ فروردین خبر داد.
نخستین دوره مسابقه حکمت‌های علوی برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، معصومه ایمان‌پور رییس فرهنگ‌سرای نهج‌البلاغه گفت: نخستین دوره مسابقه حکمت‌های علوی با هدف آشنایی مخاطبان با متون نهج‌البلاغه از سوی فرهنگ‌سرای نهج‌البلاغه به صورت آنلاین از ۲۵ اسفند تا ۳۱ فروردین برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقه حکمت‌های علوی با هدف آشنایی مخاطبان با متون نهج‌البلاغه طراحی شده است و به این دلیل که متون نهج‌البلاغه سنگین است، حکمت‌های این کتاب برای مسابقه انتخاب شده است.

ایمان پور بیان کرد: کتاب نهج‌البلاغه ۴۸۰ حکمت دارد که در هر مسابقه ۵۰ حکمت آن انتخاب می‌شود و در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. از این ۵۰ حکمت انتخاب شده ۲۰ حکمت مخصوص افراد زیر ۱۸ سال و ۳۰ حکمت دیگر  ویژه گروه سنی بالای ۱۸ سال است.

 وی در ادامه گفت: همچنین در پایان مسابقه به قید قرعه به ۳۰ نفر از کسانی که پاسخ‌های درست داده‌اند جوایزی اهدا می‌شود. 

۱۰ جایزه ۳ میلیون ریالی
۱۰ جایزه ۲ میلیون ریالی
۱۰ جایزه یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی 

علاقه‌مندان برای شرکت در اولین دوره مسابقه «حکمت‌های علوی» می‌توانند ۵۰ حکمت‌ را از فایل‌های زیر دریافت کنند و برای پاسخ به سوال‌ها به سایت فرهنگ‌سرای نهج‌البلاغه مراجعه کنند.



نظر شما