پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۰۱۳۴۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
رییس مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با ایام فرا رسیدن عید نوروز از برگزاری ویژه‌برنامه «مهرآیین» با غبارروبی و خانه‌تکانی منازل خانواده‌های شهدا خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حامد طراحی رییس مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری همزمان با ایام فرا رسیدن عید نوروز از برگزاری ویژه‌برنامه «مهرآیین» با غبارروبی و خانه‌تکانی منازل خانواده‌های شهدا در قالب برنامه‌های استقبال از بهار خبر داد و گفت: در این برنامه که از ۲۲ تا ۲۶ اسفند ماه برگزار می‌شود، کارکنان سازمان فرهنگی هنری در مناطق گوناگون، کارکنان مراکز مشارکتی و تعدادی از اعضای ۲۶ کانون این سازمان، از هر منطقه سه خانواده شهید را انتخاب می‌کنند و برنامه «مهرآیین» در چهار بخش خانه‌تکانی منزل خانواده شهدا، خاطره‌گویی خانواده شهدا، ارائه مشاوره سلامت و طب سنتی و خادمین خانواده شهدا برگزار می‌شود. 

وی با تشریح جزئیات این برنامه عنوان کرد: در بخش خانه‌تکانی، امور مربوط به نظافت، شست‌وشو، مرتب کردن و در صورت نیاز رنگ‌آمیزی، تعمیر خرابی‌ها، تعویض شیشه‌های شکسته و... انجام خواهد شد. همچنین در بخش خاطره‌گویی خانواده شهدا، با بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌ها از این خاطرات در تولید محصول فرهنگی در قالب کتاب، کلیپ و... استفاده می‌شود. 

دبیر ویژه‌برنامه «مهرآیین» ادامه داد: در بخش مشاوره سلامتی، کانون‌های طب سنتی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به ارائه مشاوره به خانواده شهدا در این حوزه می‌پردازند و در بخش خادمین خانواده‌های شهدا، اعضای کانون‌های نوجوان و جوان، نیازها و ملزومات مورد نیاز خانواده‌ها را خریداری می‌کنند. 

ویژه‌برنامه «مهرآیین» با شعار «شهید، خانه‌ات آباد است» همزمان با روز بزرگداشت شهدا و با هدف افزایش آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود. 

نظر شما