جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۸
کد خبر: ۱۰۱۳۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۹ از آغاز عیدانه در خانه فرهنگ ایرانسرا با برپایی ۶ گذر هنری با حضور ۴۰ هنرمند و بیش از ۱۰ ایستگاه فرهنگی و ورزشی در ایام نوروز خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رویا فتحی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۹ و رییس فرهنگ‌سرای رویش گفت: ویژه‌برنامه عیدانه همزمان با فرا رسیدن عید نوروز در میدان آزادی، خانه فرهنگ ایرانسرا از ۲۰ اسفند در قالب برپایی غرفه‌های آموزشی، تفریحی، سرگرمی و ورزشی آغاز شده است.

وی افزود: برپایی ۶ گذر دست‌آفرین خلاق، نگارهای سفالین و شیشه، ورک‌شاپ‌‌های هنری، صنایع دستی، نگاره‌های چوبی و کودکان از بخش‌های مهم این ویژه برنامه است.

فتحی همچنین بیان کرد: گرفتن عکس یادگاری با سفره هفت‌سین، اجرای موسیقی زنده، اجرای رادیو با هنرمندان مطرح صدا و سیما، کاریکاتور، کاشی، معرق، قرآن بخوانید هدیه بگیرید، اجرای کارهای کودک (ساخت عروسک‌های عمو نوروز و قاشقی و ساخت فرفره)، کارهای چرمی کاربردی و بازی‌های سنتی و بومی از جمله غرفه‌های برپا شده در خانه فرهنگ ایرانسراست.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۹ ادامه داد: ویژه‌برنامه عیدانه با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی، تکریم و پاسداشت گویش‌ها، آداب و رسوم، سنت‌ها و فرهنگ ایرانی و ارتقای روحیه قناعت و ساده‌زیستی در خانه فرهنگ ایرانسرا برپا شده است.

فتحی در پایان بیان کرد: عیدانه در ایرانسرا تا ۲۸ اسفند از ساعت ۸ تا ۲۰ میزبان شهروندان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نشانی: میدان آزادی، ضلع شرقی برج آزادی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۶۶۶۸۸۵۵۳ تماس بگیرند.


نظر شما