پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۰۱۳۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
باغ موزه هنر ایرانی به عنوان یکی از مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با معماری تاریخی و فضای سبز و درختان کهنسال همچون چنار، کاج و گردو درکنار آب راه‌ها و آب نمای زیبا به مثابه نمادی منحصر به فرد از باغ ایرانی در نوروز پذیرای شهروندان تهرانی و گردشگران نوروزی است.
باغ موزه هنر ایرانی با برنامه‌های متنوع میزبان گردشگران نوروزی استبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، باغ موزه هنر ایرانی دارای جاذبه‌هایی از جمله فضای سبز به عنوان نماد باغ ایرانی، ماکت بناهای تاریخی و آثار حجمی از هنرمندان معاصر، نمایشگا‌ه آثار هنرهای تجسمی، کارگاه‌های آموزش هنری، غرفه فروش محصولات صنایع دستی و محصولات فرهنگی، کتاب فروشی، غرفه سوغات ایرانی و کافی شاپ است که مجموعه این عوامل محیطی شاد و مفرح را برای مخاطبان پدید آورده است.

فارغ از فضای باغ موزه هنر ایرانی در ایام نوروز برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود که می‌تواند بهانه‌ای برای حضور در این مکان دیدنی باشد.

اجرای موسیقی آذربایجان به سرپرستی عاشیق التفات داودی با عنوان «نوای باغ»، اجرای نقاشی قهوه خانه‌ای توسط سید محمد رضا حسینی با موضوع زندگی امام علی(ع) به مدت ۶ روز در ایام نوروز با عنوان «روایت باغ»، قصه‌خوانی نوروز در دو روز با حضور شرمین نادری نویسنده و قصه‌خوان برای گروه سنی کودک و نوجوان با عنوان «قصه باغ»، برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع جاذبه‌های تاریخی و گردشگری تهران و ایران با عنوان «باغ نگار» و نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «...از طبیعت۲» از جمله برنامه هایی است از ۲ تا ۳۱ فروردین در باغ موزه هنر ایرانی برگزار می‌شود.

مخاطبان و گردشگران برای بازدید از باغ موزه هنرایرانی می‌توانند با تهیه بلیت ورودی نیم بها از ساعت ۸ تا ۲۲  از امکانات و برنامه‌های هنری این مجموعه استفاده کنند.

مسیر دسترسی از طریق حمل و نقل عمومی(مترو):

ایستگاه مترو تجریش، خیابان مقصود بیگ، خیابان دکتر حسابی، باغ موزه هنرایرانی.

مسیر دسترسی از طریق(اتومبیل شخصی):

خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک وی، خیابان فیاضی، خیابان بوسنی هرزگوین، سه راه دکتر حسابی، باغ موزه هنرایرانی
نظر شما