سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۰
کد خبر: ۱۰۱۳۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
در نشست هم‌اندیشی مدیر فرهنگی هنری مترو و نماینده شورای شهر تهران ؛
جلسه‌ی هم‌اندیشی سعید گل اندامی، مدیر فرهنگی هنری مترو با الهام فخاری،عضو شورای اسلامی شهر تهران در دفتر شورایاری استان تهران برگزار شد.
ظرفیت‌های فرهنگ‌سرای مترو در حوزه فرهنگ‌سازی در خصوص حقوق شهروندان بررسی شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جلسه هم‌اندیشی مدیر فرهنگی هنری مترو و نماینده شورای شهر تهران به منظور آغاز همکاری‌های مدیریت فرهنگی هنری مترو و شورایاری شهر تهران در زمینه شناخت ظرفیت‌های فرهنگ‌سرای مترو برای بهره‌مندی در تقویت حقوق شهروندان، تبادل نقطه‌نظرات و تجربیات و با هدف بهبودبخشی وضعیت موجود و ارتقا سطح فرهنگ‌سازی در حوزه حقوق شهرندی مسافران مترو برگزار شد.
 
مدیر فرهنگی هنری مترو در این نشست در خصوص ظرفیت‌های فرهنگی اعم از نیروی انسانی و فضاهای فرهنگی و پتانسیل موجود صحبت کرد و گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته و برنامه‌های در دست اجرا ارائه کرد.

فخاری، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان این مساله که همسایگی فرهنگ‌سرای مترو و شورایاری استان تهران ایجاب می‌کند که مشکلات همسایه مشکل ما و فرصت‌هایش نیز فرصت ما باشد بر انجام فعالیت‌های فرهنگی همسو در زمینه حقوق شهروندان در مترو تاکید کرد.

علاقه‌مندان می توانند برای اطلاع از برنامه‌های فرهنگ‌سرای مترو با شماره تلفن ۹۶۶۵۲۶۰۸ تماس بگیرند.
نظر شما