جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۳۹۳
|
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۹ از برگزاری ویژه‌برنامه «دورهمی قصه‌ها» به مناسبت روز جهانی کتاب کودک در کتابخانه‌های منطقه ۹ خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رؤیا فتحی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۹ و رییس فرهنگ‌سرای رویش از برگزاری ویژه‌برنامه «دورهمی قصه‌ها» به مناسبت روز جهانی کتاب کودک در کتابخانه‌های منطقه ۹ خبر داد و گفت: در این ویژه‌برنامه که با شعار «از کتاب خواندن با کودکان در طبیعت لذت ببرید» برگزار می‌شود، خانواده‌ها می‌توانند در روز ۱۳ فروردین و همزمان با کتاب خواندن کودکان و نوجوانان همراه با طبیعت‌گردی، از فضای دورهمی قصه‌ها عکاسی کنند و عکس‌ها را به نشانی ایمیل farhangsararouyesh@yahoo.com و یا به شماره ۹۰۲۱۹۱۹۲۵۰ بفرستند. 

وی ادامه داد: این ویژه‌برنامه به منظور ایجاد نشاط در کودکان و غنی‌سازی اوقات فراغت کودک و نوجوانان و ترویج فرهنگ مطالعه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان از ۱۳ تا ۲۰ فروردین ماه فرصت دارند در این برنامه شرکت کنند.

روز جهانی کتاب کودک ۲ آوریل (برابر با ۱۳ فروردین) به افتخار زادروز هانس کریستین اندرسن، نویسنده داستان‌های کودکان نامگذاری شده است.

شهروندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن: ۶۶۰۴۶۹۴۶ کتابخانه علامه طباطبایی(ره)، ۶۶۰۸۰۰۸۴ کتابخانه شهید امیر کاشانی و ۶۶۶۱۶۳۸۸ کتابخانه قیصر امین‌پور تماس بگیرند.
نظر شما