شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۴
کد خبر: ۱۰۱۳۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
نمایشگاه عکس «نوروز بی‌مرز» با مشارکت موسسه فرهنگی اکو از ۲۶ اسفندماه تا ۲۰ فروردین ماه در نگارخانه شماره ۱ و ۲ فرهنگ‌سرای ملل برپا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه عکس «نوروز بی‌مرز» با مشارکت موسسه فرهنگی اکو از ۲۶ اسفندماه تا ۲۰ فروردین ماه در نگارخانه شماره ۱ و ۲ فرهنگ‌سرای ملل برپا می‌شود. این نمایشگاه به منظور بزرگداشت این رویداد شناخته‌شده بین‌المللی و میراث فرهنگی مشترک کشورهای عضو اکو و همچنین با هدف تبادل تجربیات بین هنرمندان معاصر و تاکید بر هویت فرهنگی در آثار هنرمندان کشورهای عضو برپا شده است.

در این نمایشگاه ۵۲ قطعه عکس از سنت‌ها و آیین نوروز با محوریت موضوع نوروز و خانواده در کشورهای عضو اکو به نمایش گذاشته شده است. مراسم گشایش این نمایشگاه یکشنبه ۲۶ اسفندماه در نگارخانه ملل برگزار می‌شود و زمان بازدید آن در ایام نوروز از ساعت ۱۰ تا ۱۹ خواهد بود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی قیطریه، بوستان قیطریه، فرهنگ‌سرای ملل، نگارخانه ملل مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی melal.farhangsara.ir مراجعه کنند. 
نظر شما