جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۴۱۶
|
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز دوشنبه پنجم فروردین ماه از تعدادی از فرهنگ‌سراهای فعال غرب پایتخت بازدید کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید اوحدی رییس، علیرضا زند وکیلی معاون هنری و مهدی محمدی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز دوشنبه پنجم فروردین ماه از تعدادی از فرهنگ‌سراهای فعال غرب تهران که در قالب برنامه‌های «فرهنگ‌سرای نوروز» به ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان می‌پردازند، بازدید کردند. 

این بازدید از فرهنگ‌سرای ابن‌سینا در منطقه ۲ آغاز شد که در آن، رییس سازمان فرهنگی هنری از آثار تجسمی نگارخانه فرهنگ‌سرا دیدن کرد. 

بازدید نوروزی رییس سازمان فرهنگی هنری از فرهنگ‌سراهای غرب تهران

پس از آن، رییس سازمان فرهنگی هنری همراه با معاونان و مدیران این سازمان به کتابخانه امام علی(ع) در مجتمع فرهنگی امام علی(ع) واقع در منطقه ۲۲ رفت و از این کتابخانه که سالن‌های مطالعه آن با استقبال ویژه اعضای کتابخانه همراه بود، بازدید کرد. همچنین مسئول کتابخانه به بیان برخی مشکلات این مرکز از جمله کمبود نیروی کتابدار و مشکلات ورود و خروج اعضای کتابخانه پرداخت و سعید اوحدی قول پیگیری و حل این مشکلات را داد. 

بازدید نوروزی رییس سازمان فرهنگی هنری از فرهنگ‌سراهای غرب تهران

مقصد بعدی رییس سازمان فرهنگی هنری، فرهنگ‌سرای معرفت در منطقه ۵ بود که کتابخانه شیخ هادی نجم‌آبادی این مرکز با استقبال بانوان همراه بود. 

در نهایت سعید اوحدی به همراه معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری به فرهنگ‌سرای فردوس رفت و از سالن‌های مطالعه و بخش‌های گوناگون این فرهنگ‌سرا بازدید کرد.

بازدید نوروزی رییس سازمان فرهنگی هنری از فرهنگ‌سراهای غرب تهران

در این بازدید زهرا اشرفی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۵ و رییس فرهنگ‌سرای فردوس به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این فرهنگ‌سرا در نوروز پرداخت و گفت: فرهنگ‌سرای فردوس در ایام نوروز پانسیون مطالعه است و حدود ۲۰۰ نفر به مدت ۱۵ روز از فضای سالن‌های مطالعه استفاده می‌کنند. مجتمع فرهنگی هنری نور نیز در ایام نوروز پانسیون مطالعه است و حدود ۶۰ نفر در آنجا هستند. 

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان استان گلستان از دیگر اقدامات این فرهنگ‌سرا بود که تا کنون اقلام گوناگونی از قبیل مواد غذایی، پوشاک، پتو و... جمع‌آوری شده و کمک‌های غیرنقدی شهروندان همچنان ادامه دارد.

بازدید نوروزی رییس سازمان فرهنگی هنری از فرهنگ‌سراهای غرب تهران
نظر شما