شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۴۲۰
|
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دوشنبه پنجم فروردین ماه در قالب ویژه‌برنامه «مهرآیین» با حضور در منزل شهید محمد ایراندوست، با مادر این شهید دیدار کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید اوحدی رییس، علیرضا زند وکیلی معاون هنری و مهدی محمدی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و امیرحسین قربانی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۱ و رییس فرهنگ‌سرای دانش دوشنبه پنجم فروردین ماه در قالب ویژه‌برنامه «مهرآیین» با حضور در منزل شهید محمد ایراندوست، با مادر این شهید دیدار کردند. 

در این دیدار سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری ضمن گفت‌وگو با ربابه صاحب‌الزمانی مادر شهید محمد ایراندوست، در جریان روند بازسازی و تجهیز منزل وی قرار گرفت. 

دیدار نوروزی رییس سازمان فرهنگی هنری با مادر شهید محمد ایراندوست

ربابه صاحب‌الزمانی ۶ ماه پیش همسرش را از دست داده، تنها زندگی می‌کند و شهید محمد ایراندوست تنها فرزند او بوده است. صاحب‌الزمانی علاوه بر فرزند، برادر و سه تن از فرزندان برادرانش را در هشت سال دفاع مقدس از دست داده است. 

دیدار نوروزی رییس سازمان فرهنگی هنری با مادر شهید محمد ایراندوست

ویژه‌برنامه «مهرآیین» با شعار «شهید، خانه‌ات آباد است» همزمان با فرا رسیدن نوروز با غبارروبی و خانه‌تکانی منازل خانواده‌های شهدا در قالب برنامه‌های استقبال از بهار برگزار می‌شود. در این برنامه کارکنان سازمان فرهنگی هنری در مناطق گوناگون، کارکنان مراکز مشارکتی و تعدادی از اعضای ۲۶ کانون سازمان فرهنگی هنری مشارکت دارند و از هر منطقه، سه منزل شهید خانه‌تکانی می‌شود. 
نظر شما